Diepe zucht (marktplaats)

• *Tommy*CyBeRRoy

Maargoed mensen of het nu een hoax is of niet,.

het onderwerp heeft hoe je het wendt of keert voor ontzettend veel opschudding gezorgd,zowel nationaal als internationaal.

Ik vind het persoonlijk wel mooi dat je ziet dat al die amerikanen op Rec.Games.Pinball allemaal wel wat te zeggen heeft erover,.

zowel positief als negatief. er zijn al honderden reakties op gegeven,. en het zou mij persoonlijk een worst wezen of hans daadwerkelijk een Humpty Dumpty NIB voor 50000 euro heeft verkocht ja of te nee. dus mensen een tip van mij,.voor de investeerders onder ons. koop een nieuwe flipperkast in doos (op dit moment de SimpsonsPinballParty) leg hem 40 jaar op zolder in doos ongeopend,.en bied dan de flipperkast opnieuw aan. gegarandeerd dat het bedrag dat je geinvesteerd hebt op zijn minst 5 maal verdubbelt is,.kassa!!

tenzij je pech hebt en dat er bijvoorbeeld in de tussentijd oorlog is geweest en je huis is gebombardeerd,. ;)

Just My 2 Cents

Tha Dutch *Tommy* CyBeRRoy

• Mel

Ik denk niet dat mensen weten dat HD een historishe machine is.

De eerste flipperkast met FLIPPERS !!!!

Speciaal dus en dat zal denk ik niet opgaan voor een simpsons.

• *Tommy*CyBeRRoy

Mel ik wil even antwoorden op je reactie,.

idd de humpty dumpty is inderdaad de eerste kast met onze welbekende Flippers on board.

maar niemand dacht erbij na dat hij 40 jaar later wel eens een waar collectorsitem zou zijn geworden.

dat zelfde zou ook weleens met de simpsons kunnen gebeuren.

dan natuurlijk niet over de flippers maar dan bedoel ik dat als thema zelf en natuurlijk de conditie van de kast ervan na 40 jaar NIB.

en over de humpty dumpty wij weten dat het de eerste kast is met flippers maar dat weten veel andere mensen niet.

ik zou er nog geen 100 euro aan uitgeven aan zo'n HD al zou hij in nieuwstaat zijn. maargoed dat ben ik,.

ik denk ook dat de meeste mensen die in flipperkasten interesseren, zich doorgaans bepaalde kasten aankoopt/liefhebt die hij in het begin van zijn leven heeft meegemaakt. ik ben zelf opgegroeid met kasten zoals JokerZ,F14-Tomcat,Cyclone,Earthshaker,Funhouse. dat zijn de kasten waarmee ik in het begin van mijn flipper ‘Carriere’ :) in aanraking ben geweest in mijn jongere jaren. en die kasten zijn voor veel mensen niet eens de moeite om naar te kijken laat staan te bespelen maar voor mij zijn het kasten die ik graag bespeel en ook wel graag in mijn bezit wil hebben,. maargoed het is moeilijk de waarde van een kast in te schatten daar bepaalde figuren nu eenmaal veel meer voor een kast uitgeeft dan een ander,. kortom het is maar net wat de gek er voor over heeft.

Tha Dutch *Tommy* CyBeRRoy

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Dat principe geldt eigenlijk voor alle kasten, ik heb net een South Park op de kop getikt bijvoorbeeld, en nog voor een leuke prijs ook.

Maar als je je realiseert dat ik voor dat zelfde bedrag ook een TOM of IJ had kunnen kopen ga je je toch even op je kop krabben………..

Uiteidelijk is het een doodgewoon Sega kastje en dan nog niet eens de beste ook.

Er zijn er echter maar 242 van gebouwd waarvan er slechts een tiental in Europa zijn terecht gekomen.

Is zo'n bedrag dat dan waard ?

Ook hier weer dus de kwestie van vraag/aanbod en verzamelaarswoede.

• Ron

Volgens mij is iedereen uitgezucht ;-)…

• henk schippers

ik heb net een gotlieb happy clown gekocht voor

50000 oude lire,s

is dat soms wat

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Ha die Henk…..

das ongeveer 50 gulden dus e.22,50 zo ongeveer.

leuke deal

• Ron

Bestaan er ook nieuwe Lires dan :? ;-)???