flipperkast huren

• Ron

Ja, de discussies worden al een stuk korter onder de nieuwe regels ;-)

• pinball@pagina.nl

Als niet iedereen commentaar op de regels had, zou dat kloppen ja! Helaas kunnen (willen) veel mensen maar niet in zien, dat ik dit niet doe om jullie te pesten, maar om er voor te zorgen dat het forum kan blijven bestaan. Als er niets verandert, trekt pagina.nl er een keer de stekker uit, en dan is het gewoon afgelopen hier.

• Ron

Dan had seksualiteit.startpagina.nl er al 3 jaar geleden niet meer geweest ;-). Het is m.i. wel naïef om te denken dat er geen commentaar zal volgen op deze wijzigingen in de regels… zowel positief als negatief.

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Ja dat wel maar je moet wel bedenken dat dit geen sex pagina is.

Ik neem aan dat het er daar wel wat spaans aan toe gaat en de doelstelling van dit prikbord is toch een tikkie anders.

(dacht ik)

Maar zoals het nu gaat vind IK het prima en ik wil me met alle plezier conformeren aan de huidige regels met dien verstande dat inbreng over wijzigingen mogelijk moet zijn.

Daar hebben we echter dit prikbord weer voor om gezellie te kunnen brainstormen over de regels.

Ik denk dat een ieder zich hier wel in kan vinden.

• Ron

Als je de voordelen afzet tegen de nadelen, dan ben ik het helemaal met je eens (en met Jan dus ook).

En over een tijdje zullen de regels waarschijnlijk wel weer iets versoepeld worden.

Ongeveer wat ik dus bedoel.

Verhuur voor een weekend zou (mijn idee) toch een 150 euro moeten opbrengen incl free play en brengen/opstellen/halen en evt storingsdienst.

Voor minder heeft het eigenlijk weinig zin want je kunt na dat weekend gegarandeerd de kast weer ontkolen en we hebben het nog nie over alle zeul en sleepwerk gehad.

Hoe ze er mee omgaan is nog maar helemaal de vraag.

Ale je ziet hoe er met de verenigingskasten wordt omgegaan weet je al genoeg.

Ik ben er niet voor en de risico's zijn mij veel te groot.

Verhuur aan een bedrijf ligt inderdaad totaal anders.

Wel leen ik soms een kast uit voor een klasseavond of schoolfeest van 1 van mijn kids en dat gaat altijd prima.

(natuurlijk staan de lieve kindjes van me de boel dan wel stiekum in de gaten te houden waarbij vooral de kleinste (8) zich nogal druk maakt over de manier waarop men met zijn (south park) kast omgaat)

lachen dus…………….

• Ron

Vroeger, op de universiteit, hadden we een Spring Break staan. Die legden we regelmatig met z'n vieren op de zijkant om een bal los te krijgen… Pootjes weer een beetje terugbuigen en verder spelen…

Dat bedoel je, Hans ;-)???

En forumleden… wat zijn jullie ‘doodzonden’ geweest vroeger?

Ikke 14 jaar :

Op een camping in Drenthe stond een EMmer (een williams voorzover ik nog weet) waarvan het eindcijfer (match) vastzat op 10.

Zorgen dat je bij bal vijf en een tien de kast op tilt schopte leverde weer een gratis nieuw potje flipperen op.

Ikke 17 jaar :

In een studentenkroegje in Arnhem stond een Wizard waarvan bij nader inzien de achterkant nogal loszat.

Een snelle zwiep aan de creditteller als er niemand keek urenlang lekker flipperen op.

(die Wizard in kwestie is thans in mijn bezit de, creditteller moest wel wat worden rechtgebogen)

• Mel

Ik vorige week nog !

Was bezig met me Haunted house .

ff op zijn poten zetten ,de vorige eigenaar had een schanier tussen de kopkast en body gezet dus de kopkast zat er ook op.

Eerst de voorkant op de poten, geen probleem.

Daarna wou ik de achterpoten erop zetten .

Optillen en gleed hij weg tussen me vingers.

HORROR !!!

Kopkast was door de klap gewoon uit elkaar gevallen .

Leek allemaal wel mee te vallen, ik had de translite eruit gehaald met vervoer.

Wou ik de achterkant optillen flikkerde de bodemplaat uit de body.

Was maar eerst ff een rondje gaan lopen.

Had het ook met 2 man moeten doen, maar het ging altijd goed..

Niet altijd dus.

Ondertussen een paar dagen verder is het wel weer verholpen , en zelfs nog veel beter gemaakt.

Maar was toch ff schikken.

Haunted house deed toch wel ff zijn naam eer aan.

Ben nu bezig de machine als nieuw te maken , en ik kan zeggen wat een werk zeg.

Alleen schoonmaken is er echt niet bij.

• www.active-pinball.nl

150 euro is een leuk bedrag voor een weekend maar in dat geval zijn er toch maar weinig particulieren die dat er voor een weekend of een avondje voor over hebben omdat ze een feestje hebben of zoiets. En ik heb geen zin in het sjouw en zeulwerk !!!

Verhuur aan bedrijven bevalt me tot nu toe goed. Tot nu toe nog geen problemen mee gehad, zelfs geen storingen. en iedere maand toch een paar leuke bijschrijvingen op de rekening !!!

Paul