Klinkt inderdaad creepy! Gelukkig voor je dat de kast niet onherstelbaar beschadigd is! Heeft er ergens in je Haunted House toch een bescherm engeltje rond gevlogen.
Jan
enkele maanden geleden :
gator gekocht, maar moest er een zaccaria super soccer bij nemen… nou ja…
gator netjes losgedraaid en in de monovolume, maar bij die super soccer zaten geen sleuteltjes, en dan moet je daar maar eens proberen de kopkast van af te krijgen.
uiteindelijk de kast in de wagen gestoken, zo dat het einde waar de coindoor zit, tegen de bovenkant van mijn wagen stak, en de kop uit mijn wagen stak.
alles netjes vastgesjord tussen het kofferdeksel en zo een rit van 40 minuten over de autostrade naar huis.
Laatste bocht voor ik thuis ben… enorm gekraak, ik kijk achterom en zie dat ik de helft van mijn zaccaria mis. de kop ligt gewoon midden op straat. gelukkig had ik een lage snelheid en viel alles wel mee, maar wat als dit tegen 140 per uur op de autostrade was gebeurd.
half jaartje geleden :
square four te koop… dus ik direct er op af, … had die kerel alles, maar dan ook alles van die kast losgedraaid, alle kabels gewoon overgeknipt, de kopruit bewaard achter de verwarmingsketel (dus blader blader blader), en het speelveld gewoon meegegeven aan het grof vuil… wat stond er nog : 3 grote bakken vol onderdelen…
dan krijg je het wel even moeilijk he… het leuke was wel dat ik zijn vrouw zo even tussen pot en pint meegedeeld heb wat die kast in mooie staat waard zou zijn… gevolg : gigantische ruzie…
…en schiet me ook nog te binnen:
In een Duits hotel; een Eight Ball. Ik weet niet wat er allemaal met de coin mechanics mis was… maar als je vanuit de teruggavebak een 2-Pfennigmuntje omhoogwipte langs de microswitch, kreeg je een aantal credits. En als je de deur een schopt gaf of de kast erg hard liet stuiteren, kwam er ook wel eens 5 Mark uit…
Natuurlijk wel eerst de beveiligingscamera bedekken…
Het aanwezige racespelletje kon je trouwens ook gratis spelen door de coin door een rotschop te geven ;-).
Gelukkig is dit al 20 jaar geleden, de misdaad is inmiddels verjaard ;-).
Geen zonde, maar wel handig… in Ponypark Slagharen kreeg je, uit de wisselautomaat in de speelhal, 5 kwartjes voor 1 gulden (hey… ik was 8 ofzo ;-)). Dat compenseerde de uiterst rottige staat van de kasten tenminste weer een beetje.
Nog een leuke recente :
Ik moest even in de gameroom hier een ouwe Gottlieb EMmer de zaal uitkarren voor een steunpuntdag (dan wordt er bijna alleen maar DMD gespeeld)
Ik sta dus al kwekkend en bier hijsend ijverig op het pedaal van de hydraulische pinkar te trappen en heb niet in de gaten de de lift welliswaar omhoog gaat maar dat de kast gewoon blijft staan.
Pas toen het vreselijk begon te kraken keek ik eens om om te ontdekken dat de bodem met mechaniek en al inmiddels het speelveld aan het opkrikken was tegen het glas.
argh.
't is nog allemaal goed gekomen en de kast heeft zelfs nog vrolijk op ons MidWinterPinball gespeeld.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?