Revenge From Mars voor opruim prijs!!

• Ben

PRIJS VERLAAGD MOET WEG!!!! van af heden een week, anders gaat hij in parts ¡¡

Altijd al een pin2000 willen hebben??? hier is je kans, deze kast is de laatste die te koop is van mijn collectie,moet ruimte maken.

Deze RFM heeft stickerschade op de poten(zoals bijna alle),her en der een krasje.(eenvoudig op te lossen met poot beschermer bv)

Bij de scoop een kleine chip weg(valt nauwlijks op want daar zit je projectie overheen als je speelt.

Prijs is extreem laag( zelfs groothandels kasten zijn duurder!!!)Er zijn reeds repro set stickers verkrijgbaar , de koper zal ik informeren waar en hoe.

kast is incl sleutel en manuals.

Je kan ook je suf betalen voor een extreem mooie, maar met een min. investering kan je zelf een topkast maken, Deze RFM is spelend, monitor is ok, moederbord is ok, kort om een buitenkans voor de sneller beslisser!!!! Prijs is vast,ABSOLUTE OPRUIM PRIJS van SLECHTS 1500 euro.

Serieuse gegadigen gaarne reageren!!

• Gerrie van Orsouw

Wat verstaat jij onder lichte gebruikssporen want die kast is inderdaad niet te duur.

• Ben

bij de poten de gebruikelijke stickerschade( net als op MB of CC)

verder her en der krasjes in de sticker van de site art.

Gewoon voor een klein bedrag een stickerset kopen en je bent klaar

grtz

• Hans Balk (flipperwinkel.nl)

Voor die 1500 zou ik 'm maar kopen.

De prijs is eerlijk gezegd VEEL te laag en een beetje slijtage zou ik maar gewoon accepteren bij die prijs.

voor 1500 is dit een supertopper boordevol humor en een kraker van een eindspel.

• Ben

staat reeds een bod van 1500 op bij marktplaats, bieden kan tot 15 maart.

En ja ik weet het is te goedkoop, maar moet weg, heb de ruimte heel hard nodig…..is inderdaad een topkast qua spel, maar moet nu eenmaal keuzes maken, May the best one wins…..

• Ben

VERKOCHT…..

topic kan gesloten worden.

• Webmaster www.fruity.nl

Thanx, hij speelt inmiddels als een tierelier.

Er zaten verkeerde Coil stops in, vervangen en bronzen sleeves erin geknalt. 3 switches vervangen, 4 flashers en de brightness van de monitor iets opgedraaid (stond op minimaal) Contrast ook bijgeregeld. Stroke of luck kicker metaal bijgebogen (bal verdween bij eject meteen tussen de flippers) Volgende week de chip bijwerken, aflakken en book-lonnen :)

Ik ben een blij man en wat een leuke kast is dit!

• Ben

nou george…succes er mee, blij dat je tevreden bent ondanks de kleine dingetjes

Je mag altijd langs komen om mijn Totan goed te krijgen :).

Ja, ik zal de volgende keer mijn gereedschap koffers meenemen. Dat paste nu niet i.v.m. de ruimte die een RFM inneemt in de auto :)

Trouwens, er zat niet de laatste software in. Was versie 0.9 en de laatste 1.5

Ik heb weer wat te doen en dit keer zonder eprom programmer :)

K**! Zal je net zien, geen nul modem kabel te vinden, nou ja, dan maar een dagje wachten, morgen op het werk er eentje lenen :)

In de Rom-test geeft de RFM aan dat een ROM een bad checksum heeft. De kast speelt verder goed, zonder fouten. Weet iemand of het nu fout kan gaan met het updaten?

Als de Rom stuk is lijkt me dat de update straks halverwege stopt en ik met een niet werkende kast zit.

Of is dit alleen een software kwestie? Als de ROM hardwarematig stuk is moet de kast bij het opstarten dan een foutmelding geven?

Iemand een suggestie?