monteur gezocht TOTAN

• Ben

onze totan heeft keuren gekregen sinds wij hem naar zolder hebben verplaatst.

De kast start gewoon op, maar van af het moment dat hij een bal moet leggen doet hij het niet( geen flippers, ball through niet). Verder moeten er 3 switches gemaakt.

Alleen monteur aan huis,erkend danwel bekend met wpc 95 kasten.

Geen woeker prijzen!!!! Heb reed al bedragen van 400 euro ontvangen, maar zover ga ik bij lange na niet.

Wie helpt?????

• werben

Een erkend monteur

plus voorrijkosten

moet allemaal perfect gaan, bijvoorkeur een helderziende monteur.

moet natuurlijk garantie bij

maar mag niets kosten

ik geloof dat ik het helemaal begrijp ja.

probeer 'm beneden weer eens, dáár deed ie het tenslotte

snelste manier…..pleur 'm de trap af.

• RobW

Het kan zijn dat de spoelen geen spanning krijgen.

Mogelijk is de zekering vd 50V defect. Zit rechts op de grote printplaat, ik meen de middelste zekering.

Dus als je zekeringen kan doormeten heb je misschien de grootste fout al gevonden en kun je dat alvast proberen te herstellen met een nieuwe zekering van de juiste waarde.

Ik weet het, je vroeg geen tip maar een monteur. Maar aan je e-mailadres te zijn kom je uit Enschede - dus voor mij te ver van huis..

• Webmaster www.fruity.nl

Ik heb Ben ook al uitvoerig gemailed op zijn vraag aan mij wat het kan zijn, dus bespaar de moeite om uitleg te geven ;)

• ferry

vraag het aan die wonderlamp in die kast,MAKE A WISH,nou wish 1,repareer 'm dan.

wish 2 het liefst gratis,en wish 3,dat mag je zelf uitzoeken. hahaha

• RobW

OK, voor 300 euro dan…lol

• Ben

kennelijk vind half Nederland zich grappig..vraag een normale vraag,heb ook gezegd dat het niet gratis moest.Alleen de prijsopgave van 400 euro excl btw

(terwijl hij niet eens erkend is danwel ingeschreven staat bij KVK)

lijkt me een beetje overtrokken.

Inderdaad heeft George me gemailed wat het mogelijk kan zijn, maar volg nog

altijd de raad van onze bekende techneuten op: knutsel niet zelf als je er geen verstand van hebt.

• Ben

ach……dit valt me heel erg tegen Hans……..voor de gene die het niet weten scroll eens over “ werben”……is info@flipperwinkel.nl.

Wat was het ook al weer, serieus genomen worden????

• RobW

Mijn advies was goed bedoeld. Jammer als het tegen je zere been was !

Een zekering vervangen lijkt me niet echt spannend, maar heb begrip als je voor zekerheid wilt gaan.

Misschien helpt het als je vermeldt waar de kast staat.

Dat “Enschede” heb ik bedacht omdat zoiets in je emailadres staat.

• Ben

Rob,

inderdaad Enschede( toekomstig bekerwinnaar :) )

George heeft me een hele waslijst met mogelijke oorzaken gestuurd:

J107 (maar is not in use op een totan), zekeringen( alle bekeken),

coindoor(ook daar zit alles zoals het moet).Werd ook al geopperd dat de flashers

het niet zouden moeten doen(maar werken allemaal).Alle leds branden op het powerboard,het gekke is vanalles, vanaf de slings naar beneden weigerd alles, alles boven deslings werkt.Verder is er wat soldeer werk ( switches), en dat laat ik toch lieveraan de vakman….Wil gewoon heel de kast GOED gechecked hebben, zodat er een poos mee door kan, maar kennelijk zijn er meer grappenmakers dan serieuse mensen( niet persoonlijk bedoeld)die me uit de brand kunnen helpen.