hee hallo Ben
Toch zou ik er wel door een vakman naar laten kijken.
de kast is het zeker waard.
is een top machine groet gert
Als je nou gewoon eens de raad opvolgt die Rob Willensen je gegeven heeft dan is de storing waarschijnlijk al verholpen.
Monteurs werken niet voor niets, ook niet als het goede beunhazen zijn.
Erkende flippermonteurs moeten nog worden utigevonden en de niet erkende zullen waarschijnlijk beter zijn omdat ze hun tijd in flippers steken ipv erkenning.
Wie zou trouwens een flipperkastmonteur moeten erkennen?
D'r is maar één kriterium….
Doettie ut of doettie ut niet
ja, heeft me ook een keurige opgave gedaan,(paul van active pinball)
over Hans je kan kletsen wat je wilt op het moment dat je “ werben” aan klikt staat er toch echt JOUW email adres( incl je x4all.nl).
Heb ik ooit ergens gezet dat ik het gratis wil laten doen???? Heb alleen gezegt dat er een opgave was die 400 euro rekende zonder dat er maar 1 minuut in de kast was gekeken( dat kwam er nog boven op). Helaas zijn we niet allemaal
technisch geschoold.Maar ga er geen gehele discussie over voeren, weet dat het wat geld kost, maar dan wil ik het laten doen door een “erkende” monteur en geen beun de haas die net een solder bout kan vast houden…..
Of die een soldeerbout kan vasthouden (naar jou maatstaven) weet je pas als ie geweest is lijkt me.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook niet graag bij mensen repareer
die direct al roepen dat het goed en goedkoop moet en nooit meer stuk mag gaan.
Dan gaan mij de haren recht verkeerd staan en sla ik een beurtje over.
Ik zou zeggen;verkeerde benadering en zo te zien gaat dat voor meer mensen op.
Succes,
Arthur de Jong.
Ik vind het een flauwe discussie. Als niemand uit de buurt naar de kast wil kijken dan moet er maar iemand van verder weg komen. Voor 100 euro kan je immers heel nederland doorkruisen dus kan ik best een keer van Rotterdam naar Enschede rijden. Mits je natuurlijk voor de hobby repareert. Het is namelijk volkomen logisch dat erkende monteurs die een boterham moeten verdienen stevige prijzen vragen. Als je bereid bent de kast zelf ergens te brengen zal het wellicht veel goedkoper zijn.
Voor alle duidelijkheid, mijn prijsopgave was absoluut geen 400 euro !!!!
Moergestel-Enschede is bijna 200 km (en weer 200km terug) dus dat maakt het helaas wel wat duur.
voorijdkosten 200km a 50€ct ex 19%BTW
starttarief max 1ste reparatie uur 30 euro ex 19% BTW
vervolguren 26 euro ex 19% BTW of 1/4 delen hiervan.
ex materiaal/onderdelen
wel KvK inschrijving BTW-nummer etc !!!
check it op www.kvk.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?