Speel veld schoonmaken...Waarmee?

• wil angenent

Hoezo maar 2 Paul, ze heeft er zelf ook 2 hahahaha.

laten we het hier maar bij houden.

Waar muscle ook goed voor is zijn je plastics hoe zwart ze ook zijn even 10 seconden laten inwerken en met een schone doek veeg je in een keer al het vuil eraf en zijn ze kraak helder.Ik heb het zelf uitgevonden 10 jaar terug of zo en nog steeds niks beters gevonden ,waarom niet omdat er gewoon niets beters is.Nu kan je met dreft en warm water ze ook schoon krijgen maar somige dingen niet.bv dataeast flipper return plastics zitten van die vervelende sleuven in waar je niet bij komt.verder kopruiten zelfs hand geschilderde bv Blacknight gewoon opspuiten en het vuil valt er af zonder te hoeven boenen waardoor je de verf beschadigt.LET WEL

AlLES OP EIGEN RISICO en ik heb het over de knijp flacon NIET over de spuitbus want deze is te sterk. Het makkelijks is je neemt een teiltje gooi de hele fles muscle erin doe alle plastics erin veeg ze schoon daarna afspoelen onder de kraan.De overgebleven muscle giet je terug in de fles voor de volgende keer.Wat je ook super is beetje op een waten staafje doen kan je de lamp lensjes onder het speelveld schoon maken .

Kosten 1euro per flipperkast.

Wat je er niet mee kan doen zijn Gottlieb folies die lossen gelijk op.Maar deze zijn volgens mij met niks schoon te maken zonder dat ze beschadigen. Muscle is een hele sterke ontvetter maar van dien aard dat hij je folie en plastics niet aantast maar wel echt alles schoon maakt.

Wat kan je er mee doen

Bally en williams kopruiten 78tot heden.

Alle merken speelvelden en lamp lensjes.

Alle merken speelveld plastics.

• RobW

…en de oven ontvetten :)

• Marijke

Nou Wil leuk om te horen. Ik ben dus niet de enige die tevreden over Muscle.

Op alle flippers tot op heden, heb er nu 6 maar meer gehad, gebruik ik Muscle.

Het werkt gewoon. Zelf gebruik ik bij lastige nisjes, hoekjes en jawel heren, gleufjes muscle op een zachte tandenborstel. En kom maar op met de grappen. Ben tenslotte een vrouw, moeder, huisvrouw jawel ook ik Gert, en werken doe ik ook nog:):):):). Maar alle gekheid. Iedereen heeft zo zijn eigen methode. Dus wie er ook wat aandraagt, doe er al dan niet je voordeel mee.

Marijke

• barry

dus muscle rulezzzz

dat moeten we dan ook maar eens gauw aanschaffen :-)

• Hans Balk (Shoot 'M Again.NL)

Maar flipperkasten leveren je wel een uitgebreide harem op.

• Marijke

:):):):):) Ervaring mee Hans

Marijke

• Hans Balk (Shoot 'M Again.NL)

Echt wel………..

Geweldige ervaring zelfs.

Kusje schat van me, ook aan jouw lieve dochters trouwens.

• Marijke

Dank je scheet:):):):),

Kus terug

Marijke

• Mel

Zoooooow hans , volgens mij wil ze wel ff een speelveldje met je wassen . .

• Robert

Hahah volgens mij heb ik wel ff de langste gesprek :D;)

Maar hans kan het ook gewoon met vochtig doekje ofzo?