Jaloers Mel?
Nee,
liever 1 van de adviezen hier aanhouden.
Muscle, Red Devil, Clean-It, whatever……………….
Allemaal goed mits eerst even gecontroleerd op een plek waar schade geen kwaad kan.
Ouwe bally speelvelden (EM) kunnen zeer slecht tegen Natronloog, Red devil kan mits snel afgespoeld, Clean-It absoluut niet, wel als je het eerst flink verdunt.
Muscle op EM velden geen ervaring mee.
In principe kun je alle moderne Diamond Plated speelvelden behoorlijk mishandelen maar ALLE op oplosmiddelen gebaseerde zooi mag NOOIT worden gebruikt.
Terpentine
Terpentijn
Thinner
Wasbenzine (nafta)
Tri (trichloorethyleen)
Niets van dit alles mag ooit op een speelveld worden gebruikt, ook geen verwante middelen zoals sticker verwijderaar of kauwgomvlekkenoplossers en gaq maar door.
sorry voor de late reactie's maar jullie zijn zo snel
marijke ja somige dingen wel maar ben nog maar 14 en ik heb een flipper heb ik net een maand ongeveer en ben ik apentrots op!!!!!!!!!
Maar ik denk dat ik graag de opvolger van hans wil worden wat voor niveu enzo heb jij gedaan hans?
Ik wil graag in de verkoop van flipperkasten enzo…..
Mja,
De basiskennis zul je gewoon in de schoolbank moeten leren en de rest van dit vak kun je uitsluitend in de praktijk door ervaring leren.
Bedenk daarbij dat zelfs de ouwe rotten in het vak nog bijna dagelijks hun haren uit de kop trekken omdat ze weer een kompleet nieuw probleem tegenkomen.
Extra probleem: Naarmate jouw ogen slechter worden maken ze de elektronische componenten kleiner.
Tegen de tijd dat je dus echt alles weet zie je dus niet meer wat je denkt te weten.
Sorry dat ik niet zo snel weer reageer hoor maar jullie zijn zo snel……
Ik ben nog maar 14 jaar een heb 1 flipperkast : No-Fear dangerous sports.
Ben ik apen trots op, al hoewel hij toen ik hem gekocht had 1 keer op gespeeld en toen alweer kapot de verkoper (ik zal geen namen noemen) zei dat het aan de transsport lag terwijl we hartstikke rustig reden toen volgende orgen ofzo waker direkt flipperen maar opeen zei hij check fuses (blablabla) hee veel en toen zocht mijn vader in de boekjes het op en toen dee die het boek open en toen viel die direkt op die bladzijde waar het stond dus die jonge had het zelf ook al gehad want we hadden hem direkt dus was gewoon zo gevouwt had ik hem gebeld toen wist die direkt waar het zat…… op de printplaat in de kopkast dan moet je dat ff aanduwen en toen dee die het weer(VOOR 3 DAGEN als niet korter is)
nou gingen we erweer aan zitten dee die het weer maar die tussen tijd werd dat steeds korter dus op een moment dee die niks meer!
toen heb ik een (2ehandse) printplaat gekocht en nu doet die het perfect!
Ik wil dol graag in de verkoop van flipperkasten en wil er ook veel verstand van hebben dus kijk heel veel op deze site als iemand een vraag heeft en dan kijk ik wat hans erop antwoord en dan ont hou ik dat laatst was er iemand met een atack from mars had die een multiball probleem als die hem erin schoot ofzo dan bleef de bal hangen steken op die plek toen zij geloof ik hans dat je dat plastic ff moest vijlen (is alweer een maandje terug) heb ik ook van geleerd dus..
Maar hej hans een heel ander vraagje he watvoor oplijding dee jij en watvoor niveu enzo……. (ik wordt je op volger hoop ik )
Jullie zijn ook allemaal welkom als u een keer in de buurt van Groningen bent dat u even een paar credits te komen flipperen! met een bakje senseo(koffie)
Mvg Robert (uit Groningen)
Sorry dat ik niet zo snel weer reageer hoor maar jullie zijn zo snel……
Ik ben nog maar 14 jaar een heb 1 flipperkast : No-Fear dangerous sports.
Ben ik apen trots op, al hoewel hij toen ik hem gekocht had 1 keer op gespeeld en toen alweer kapot de verkoper (ik zal geen namen noemen) zei dat het aan de transsport lag terwijl we hartstikke rustig reden toen volgende orgen ofzo waker direkt flipperen maar opeen zei hij check fuses (blablabla) hee veel en toen zocht mijn vader in de boekjes het op en toen dee die het boek open en toen viel die direkt op die bladzijde waar het stond dus die jonge had het zelf ook al gehad want we hadden hem direkt dus was gewoon zo gevouwt had ik hem gebeld toen wist die direkt waar het zat…… op de printplaat in de kopkast dan moet je dat ff aanduwen en toen dee die het weer(VOOR 3 DAGEN als niet korter is)
nou gingen we erweer aan zitten dee die het weer maar die tussen tijd werd dat steeds korter dus op een moment dee die niks meer!
toen heb ik een (2ehandse) printplaat gekocht en nu doet die het perfect!
Ik wil dol graag in de verkoop van flipperkasten en wil er ook veel verstand van hebben dus kijk heel veel op deze site als iemand een vraag heeft en dan kijk ik wat hans erop antwoord en dan ont hou ik dat laatst was er iemand met een atack from mars had die een multiball probleem als die hem erin schoot ofzo dan bleef de bal hangen steken op die plek toen zij geloof ik hans dat je dat plastic ff moest vijlen (is alweer een maandje terug) heb ik ook van geleerd dus..
Maar hej hans een heel ander vraagje he watvoor oplijding dee jij en watvoor niveu enzo……. (ik wordt je op volger hoop ik )
Jullie zijn ook allemaal welkom als u een keer in de buurt van Groningen bent dat u even een paar credits te komen flipperen! met een bakje senseo(koffie)
Mvg Robert (uit Groningen)
Hoi Robert
Wat leuk joh 14 en al een flipper. Nou dat je Apetrots bent geloof ik graag en terecht joh.Ik ken dat ook hoor. Alleen jammer dat het in het begin niet zo lekker liep.
Ik hoop dat je veel flipperplezier er aan zult beleven en dat je er veel over leert. Gaat lukken:)
En als ik in Groningen ben dan hou ik je aan je aanbod, een potje flipperen met een sensootje erbij.
Hartelijke groet,
Marijke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?