Voor de Scared Stiff Liefhebbers

• ALex

Kwam net bij de wizard de decal voor onder boney ramp tegen voor rond de ? 10.00.

Meestal zijn deze verbrand door het lampje onder de ramp.

Heb er meteen een paar besteld ( altijd goed als reseve te hebben )

Alex

• Hans

Krijg je daar nou veel voor betaald?

• C.Hulters

Dat vraag ik me nou ook wel eens af

• hans

Bedankt voor de tip Alex, betreffende de boney beast decal !

Ik bestel er ook gelijk een bij wizard voor mijn S.S., perfect!

• ALex

Als jullie ff op de NFV pagina willen kijken zien jullie dat ik een Scared Stiff heb dus ??? Vind het geen leuke humor van jullie maar het zal wel.

Deze stickers worden niet vaak aangeboden en ze zijn bij de wizard te koop.

Maar excusses wist niet dat deze forum was bedoelt voor Hans balk en Friends.

Groetjes Alex

• Pascal

wie zegt dat die “Hans” hans balk is?

• Hans Balk (Shoot 'M Again.NL)

Er geldt hier een afspraak mbt reclame.

Uit jezelf reclame maken is NIET toegestaan.

Een artikel aanbieden aan iemand die daar om vraagt mag WEL.

Een gloednieuw product een keertje voorstellen aan het publiek mag bij uitzondering ook wel een keer omdat zoiets nou eenmaal uiteindelijk is gemaakt omdat er ooit om werd gevraagd.

De reclame voor Wizard zal mij een worst zijn maar in feite is het ongevraagd aanbieden van spullen (decals in dit geval)

Laten we ons nou gewoon aan de regels houden dan kunnen er ook geen misverstanden ontstaan.

• Ronald Blom

Heb je ze zelf dan ook Hans, misschien weer voor een lagere prijs?

Als je de voorgaande aanvulling had gelezen dan had je meegekregen dat Alex inderdaad een Scared Stiff heeft.

Stond trouwens bij “nieuw in de winkel” dus zolang zijn ze er nog niet.

Ik kan ook reclame voor Wizard maken i.v.m. met nieuwe spoelen voor e.m. flipperkasten die nergens anders te krijgen zijn, ik heb nml. alleen maar e.m. kasten en verder zijn er nergens spullen hiervoor vinden en zeer zeker geen nieuwe (bumpercaps, drop targets e.d.).

Bij jouw concurrent dus wel, en als we het toch over reclame hebben, in het verleden dook de naam Hans Balk met de aanvulling (flipperwinkel.nl en Shoot'm'Again.nl)zeer regelmatig op bij dit Forum en daar heb ik maar bitter weinig commentaar op gelezen.

Behalve ongezouten commentaar als iemand een serieuze vraag heeft over zijn Gottlieb Monte Carlo.

I.p.v. je te verdiepen in de vraag.

ik ga er van uit dat je elkaar helpt bij problemen en niet dat er onzinnige kritiek komt (niet nodig en niet nuttig).

• Hans Balk (Shoot 'M Again.NL)

Das toch 1 en hetzelfde.

Reclame is reclame en niet toegestaan indien ongevraagd.

Mij hoor je er niet over als Eduard hier een melding maakt dat ie product X nu eindelijk kan leveren sterker nog laat ie dat gerust DOEN.

Ik vind namelijk dat zoiets eerder WEL dan niet wenselijk is want sommige mensen zoeken zich soms al jaren het lazerus naar product X.

Reclame die ik gemaakt heb: de ramps van Pinball inc. De protectors en nog wat meer dingen die zeer hevig mensen blij hebben gemaakt.

Het gezeik van ALex heeft duidelijk een heel ander doel en ik ga het dus ff niet uitleggen.

Gewoon gezond verstand gebruiken wil soms wel eens heeeeeeeeel nuttig zijn.

Probeer te BEGRIJPEN wat het verschil is tussen nuttige informatie en overbodig geleuter.

Reclame *kan* namelijk ook wel eens gewenst zijn.

• hans

Ja ja, regels, Hans, ik kan me nog vaag iets herinneren over mirror glazed balls…..regels?

Andere Hans