Voor de Scared Stiff Liefhebbers

• Hans Balk (Shoot 'M Again.NL)

Ja inderdaad.

Grijze import, illegaal gebruik van Gedeponeerd Handelsmerk enzovoorts.

Klopt helemaal.

Maar goed, ik heb mezelf beloofd me niet zo kwaad te maken…..

Bovendien ontdekken de kopers zelf wel de verschillen.

• hans

Maar nog even terug te komen op boney ramp decal Alex, ik ga zaterdag naar wizard toe om er eentje te halen, en wat mirror glazed balls voor nijn Scared Stiff !

Andere Hans

• Tommy

O nee hè? Toch niet weer dat gedoe over die ballen?

Volgens mij heeft Wizard destijds volledig uit de doeken gedaan hoe ze aan de originele ballen kwamen en daar was niets illegaals aan.

Ik denk, Hans (Balk in dit geval) dat je best wat voorzichtiger mag zijn met dergelijke uitlatingen. Ik begrijp best dat de concurrentie stevig is in flipperland, maar kom op… zo erg kan het toch niet zijn. Jij hebt jou klantjes en Wizard de zijne, iedereen blij toch?

Voor wat betreft de reclame, het maakt wat mij betreft niet uit wat de regels zijn, mits ze maar voor iedereen hetzelfde zijn.

Ik heb Wizard nog geen reclame zien maken, anders dan in een reactie op een vraag van iemand.

Hans, als er weer lieden zijn die je op de pot willen beuren tel dan eerst tot 10. denk aan de belofte aan jezelf en laat je in je boosheid niet verleiden tot ongenuanceerde uitspraken. Hier is niemand bij gebaat, ook jij niet.

Groeten van Tommy