High speed

• Hans Balk (flipperwinkel.nl)

Tuurlijk.

Gewoon een Pinled display kopen bij de palingboer voor 250 euro.

Dat je voeding dan een maand later in rook opgaat is niet belangrijk.

Een versleten speelveld daar prop je gewoon een overlay op van 200 euro en vervolgens kom je tot de ontdekking dat je een verziekt stuk antiek hebt waar niets meer origineel aan is, wat dan wel werkt maar geen duvel meer waard is juist omdat er niets meer origineel aan is.

affijn

175, plus 250 plus 200 is een hele leuke en NIET versleten andere kast.

NogmaaIs,

in brand steken dat Wrak, Korthakken of van iets heel hoogs afgooien.

• Mel

Als jij het speelveld bovenop minimaal leegmaakt , zal ik de poly-urethan aanbrengen en de overlay voor je installeren.

Wil ik serieus wel voor je doen , heb het al vele malen gedaan,

Kost je alleen de onderdelen en kratje amstel.

Steven schreef:

>

> Hoi Mel,

> Kijk maar uit wat je aanbiedt, misschien hou ik je er nog

> aan! ;-)

> Nee, serieus: wil er leuk mee aan de slag en dan zal ik vast

> met vragen komen, en als het dan niet lukt, dan is hulp

> welkom natuurlijk!

Das Goed geld naar kwaad geld gooien

Highspeed mag dan een best leuke kast zijn maar zoveel opknapwerk is ie niet waard, dat display is ook al pesterig duur…….

• Wizard

Oké je kan kiezen voor een nieuwe display, of Pinled!

Bij een display defect kies dan voor een nieuwe display.

Bij medere displays defect kies dan voor Pinled!

Pinled is te zien op de D.P.O.

En trekt zeker de voeding niet defect! Zoals die gene zegt die ze nooit in de handen heeft gehad.(Dus niet de stroom heeft kunnen meten!)

Nog sterker hij kreeg het niet rond om dealer te worden, vandaar dat hij dit product de grond in trapt!!!!!!

Hij kon het toch voor lage kosten in andere landen voor elkaar krijgen.

Wat hebben we nog vanuit die kant!!!!!!

Helemaal niks!

www.pinled.de

• Steven

OK, even voor de duidelijkheid: speelveld heb ik nog niet gezien (maar zal niet zoveel zijn), en het kapotte display is het 4e, voor zover ik begreep (had je alleen last van bij spelen met 4 spelers, zei de verkoper), dus tot 3 spelers kan je vrolijk spelen met punten, neem ik aan. Is 1 zo'n kapot display geen gevaar voor de rest? Ik bedoel: je mist nu 1 ding dat stroom trekt, maar daar zal de rest toch niet onder leiden toch?!

Verder weet ik niet hoeveel last je van het missen van die 4e display hebt. Is die er ook om fouten aan te geven, of gebeurt dat alleen met de eerste 2 displays?

Ik zal eens vragen of er wat van de prijs af kan en dan ga ik denk ik toch eens kijken.

Mel: ik hou je aanbod in gedachten, Amstel kan je krijgen, een hap eten er ook wel bij, maar wat ze hier al zeggen, eerst eens kijken of er nog iets van te maken is: hoeft van mij niet super te zijn, maar als ie nog wat mooier te maken is, is dat zeker fijn!

Op zich zal het wel te doen zijn het speelveld kaal te maken toch? Ook als je dat nog nooit hebt gedaan?!

Ennuh… bedankt voor alle reacties! Vrij verschillend van aard, maar ik heb er wel wat aan, denk ik.

• Steven

Zie ander bericht: lijkt me leuk! Maar moet ik wel kijken of ik ergens een betaalbare overlay kan vinden (en zoals hier terecht wordt opgemerkt: een slechte kast met een goede overlay, is dat het waard?! Moet ik eerst de kast eens zien.) Dank je voor je aanbod! Kom ik nog op terug als ik de kast heb gekocht (of besloten heb het niet te doen).

Mel schreef:

>

> Als jij het speelveld bovenop minimaal leegmaakt , zal ik de

> poly-urethan aanbrengen en de overlay voor je installeren.

> Wil ik serieus wel voor je doen , heb het al vele malen gedaan,

> Kost je alleen de onderdelen en kratje amstel.

• ron

Je gaat sowieso er wat kennis over fliperkasten eraan over houden dus het is nooit helemaal nutteloos en je hebt er ook zonder 4e display nog wel flipperplezier van dus……….AANSCHAFFEN

• Mel

Een verziekt stuk antiek ??

Hans (weet het altijd beter) Balk, @!#$ niet over dingen waar je geen verstand van hebt.

Heb je wel eens een overlay gezien die geinstaleerd is ?

Of heb je het wel eens gedaan ?

Het is veel BETER en veel mooier en slijtvast dan een orgineel speelveld uit zie tijd.

Ok een orgineel NOS speelveld met een laag of 6 Poly-Urethan is kwalitatief beter.

Dat is gewoon niet te vinden , dus dit is het beste alternatief.

Mischien kan je wel een ander HS vinden die wat mooier is dan dat ie nu vinden kan , maar als ie er wat tijd instopt , heeft ie de mooiste HS .

Ben jij nou een flipperliefhebber om zomaar te zeggen om een flipper inmekaar te trappen ??

Een echte liefhebber zou een oudere kast een tweede leven in willen blazen.

Jij kan mischien een flipper technish opknappen maar laat het echte restaureren nou maar over aan de kenner.

Hans Balk (flipperwinkel.nl) schreef:

>

> Tuurlijk.

> Gewoon een Pinled display kopen bij de palingboer voor 250

> euro.

> Dat je voeding dan een maand later in rook opgaat is niet

> belangrijk.

>

> Een versleten speelveld daar prop je gewoon een overlay op

> van 200 euro en vervolgens kom je tot de ontdekking dat je

> een verziekt stuk antiek hebt waar niets meer origineel aan

> is, wat dan wel werkt maar geen duvel meer waard is juist

> omdat er niets meer origineel aan is.

>

> affijn

> 175, plus 250 plus 200 is een hele leuke en NIET versleten

> andere kast.

>

> NogmaaIs,

> in brand steken dat Wrak, Korthakken of van iets heel hoogs

> afgooien.

• gert

sorry hoor hans, maar ik geloof nu ook wel dat je een (gfjhdudyudewhjdb) bent.

ik koop iedergeval nooit meer iets bij jou,dat heb je nu wel bereikt.

groet gert

Wizard for ever !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mellie,

Ik snap jou best wel maar om zoveel geld te gaan verkwisten aan zo'n ouwe doos is gewoon onzinnig.

Een overlay is duur en ook nog eens van beroerde kwaliteit, displays zijn mesjogge duur en er is GEEN alternatief (tenzij je een extra voeding in de kast plaatst)

Kortom.

Leuk zo'n highspeed maar in deze staat is ie goed voor de sloop.