High speed

• Hans Balk (flipperwinkel.nl)

Och,

Ik geloof niet dat je ooit maar 1 duppie hebt besteed dus dat maakt niet zoveel uit.

Succes

Diegene die dat beweert dat ben ik.

Ik beweer bovendien dat ik al een paar kasten heb moeten repareren waar die pinled de voeding heeft kapotgetrokken.

Op zich leuk een pinled alleen zijn ze veel te duur en de voeding van de kast is er niet op berekend.

En ja hoor Eduard.

Ik heb er zat in handen gehad.

Sterker nog, ik heb ze zelfs een poosje verkocht en inderdaad, ik heb een gooi gedaan naar het dealerschap.

Maar ik vertik het om 10000 euro te moeten betalen voor die onzin en dat aan mijn klanten door te moeten berekenen.

De klachten over de pinleds zijn niet van de lucht en ik ben er niet voor niets mee gestopt.

Als je bovendien eens RGP erop naleest (of Google) dan zul je toch heel snel tot de ontdekking komen dat je nu echt een verkeerd product verkoopt.

Inmiddels wordt er nu gewerkt aan een prima andere Pinled oplossing (met eigen voeding) die bovendien de helft kost.

Feit blijft, tis allemaal loeiduur voor een kast van niets.

Opbergen die hap en wachten op betere tijden misschien…………

• gert

oooooooo nou dan ken je je klanten ook al niet.(ex klant)

ps ik heb allemaal van die oude dozen staan. ik heb er 100% plezier van.

juist zo`n flipper weer in goede staat te brengen is bijna leuker als flipperen.

ik ga net weer een xenon op knappen en een pinbot. ook ben ik met een future spa bezig.

die kasten kosten niet veel in aanschaf en je hebt er zo toch veel lol van.

waarom jij altijd zo moet zeiken, laat ons lekker bezig, en bemoei je er niet mee.

wij blij, jij blij.

• leo

zitten we op deze manier leuk reclame te maken voor de flipperwinkel voor meneer

die zomaar alle kasten in elkaar wil trappen behalve een stng is dit een flipperliefhebber een h.s. is gewoon een leuke kast en ik heb nog geen enkele gezien die 100% is. maar dat wil niet zeggen in elkaar trappen

Jazeker,

Als je liefhebber bent van flipperkasten zul je ook moeten realiseren dat er een grens is.

Een HS met een versleten speelveld en een defect display is over die grens heen aangezien de reparatiekosten de waarde vele malen verschrijden.

Wie dan toch zo'n kast persé wil opknappen moet zich realiseren dat hij nimmer meer enige cent van zijn investering zal terugzien, dit terwijl de meesten toch streven naar de aankoop van steeds mooiere of leukere flipperkasten.

Kortom, die HS is gewoon dat geld niet waard en is geschikt voor de SLOOP.

• Aeneas

Hans voor jou is die misschien goed voor de sloop omdat je als handelaar het

je niet kan permitteren om een kast te verkopen die niet volledig in orde is.

En ik neem aan dat handelaren in het algemeen (niet persoonlijk op jou bedoeld !)

liever duurdere kasten verkopen omdat ze er een betere marge op hebben

en ook zekerder zijn dat er geen problemen met zo'n kast is later

(teveel werk/kosten voor reparaties, slechte naam verkoper als de kast het

toch snel begeeft, ..)

Maar er zijn mensen genoeg die gewoon ‘een leuke goedkope kast voor de kinderen willen’ en voor die mensen is zo iets genoeg.

Voor hen is het niet nodig dat de kast een supertopper is met geclearcoat

speelveld en onverschenen cabinet zonder krasjes.

De kast moet gewoon spelen en leuk zijn. Meer niet.

Voor zo'n mensen is dergelijke kast nog meer dan goed genoeg en voor

200 a 300 euro krijg je dat verkocht, zeker rond de sinterklaas/kerst periode.

Dan zou het zonde zijn dat een werkende kast gesloopt wordt omdat ze niet

mooi genoeg is. Laat dan tenminste iemand anders er plezier van hebben die

toch geen duurdere kast zou kopen (nu niet, misschien later wel ?).

Als verzamelaar geef ik je gelijk, zo'n kast is het niet waard om op te knappen

naar topstaat, dan ga je er veel meer kosten aandoen dan ze ooit waard is.

Maar gewoon als spelend goedkoop kastje wil, is dit goed genoeg.

• gert

Ik had het niet mooier kunnen zeggen.

groet uit maassluis gert. seeyaa Aeneas.

• fritz

Ja volgens mij moet je het zo ook kunnen zien,er zijn ook mensen die hun auto vol hangen met accesoires en hun investering er nooit meer uithalen.

Dus zie het als hobby en die kost geld,(de kroeg ook en daar heb je korter plezier van)