Evenement???

• Robert

Hallo allesmaal,

Ik ben elke woensdag en vrijdag hier in de buurt in een soos te vinden nou dacht ik zo hier kan ik ook wel eens een keer mensen uit nodigen om wat bij te praten/flipperen.

Dus ik vragen: Wat kost het om dit pand af te huren? Warop de man zei: 20,-

Nou dat is niks toch?

Het is niet zo heel verschrikkelijk groot het is zeg maar een gym lokaal van een school.

Ik denk dat er zo'n 30 flipper kunnen opgesteld worden.

Zeg het maar…

Zin in? welke datum dan ik wil dat allemaal best regelen lijkt mij hartstikke leuk!

o ja het is dan natuurlijk ik Groningen!

Mvg Robert

• Graanjenever uut gruuninge

We gaan toch niet helemaal naar Groningen,

trouwens ik heb me laten vertellen dat Friezen een hekel

aan Groningers hebben

• Michel

Wel natuurlijk je eigen flipper menemen?

30 flippers van ca. 300watt?

Da's 9000 watt en trekt dus 45 ampere.

kan dat uit het stopcontactje in de gymzaal?

Michel

• epping

zitten er wel stopcontacten in een gymzaal???

nee dit gaat hem niet worden denk ik

• Robert

Bijzijze van spreken he een gymzaal.

Het is een soos voor jongeren waar ik dus elke woensdag en vrijdag kom.

Ik zal dat even na vragen wat betreft de stopcontacten…

Hoezo hebben friezen hekel aan Groningers dan?

Mvg Robert

• Richard

Ach Friezen hebben misschien een hekel aan Groningers, maar zeker niet andersom. (maar als Friezen niet willen… het hoeft niet….)

Ik zie meer problemen om zoveel kasten te regelen. Met 3 groepjes van 16A zit je al boven de 45A. En dat zit vast wel in zo'n gebouw. De verlichting moet toch uit, want dat flippert lekkerder en het scheelt weer in de stroom.

• Robert

Stroom maakt mij niet zoveel uit, betaal ik niet voor :)

Ja inderdaad het hoeft niet dat ze komen…(!)

Maar Richard dus jij wilt best komen?

Ik was er vanavond weer maar dat moest ik dan even aan iemand anders vragen die er werkt ik heb iemands mail adres ga ik nu even mailen :)

Jullie horen het nog.

Robert

• Richard

Ik wil inderdaad wel komen.

Ik heb er ook geen problemen mee om entree te betalen (om mee te delen in kosten, zoals vervoer voor kasten, of de stroomrekening)

• Graanjenever uut gruuninge

Dit evenement is gedoemd te mislukken, zeker met die ondankbare NFVers

dat zie je wel met dat Belgishe BPO.

Als er iets gedaan moet worden is niemand thuis en dan achteraf commnetaar over de staat van de flipperkasten

• Hans (Flipperwinkel.NL)

Nog even afgezien van het feit dat je niet eens je eigen naam durft te gebruiken….

We willen graag weten welke geweldige en 100% perfecte kasten jij dan wel niet hebt ingezet tijdens de evenementen.

Ook zijn we zeer benieuwd naar de hulp die je hebt verricht zoals kasten opbouwen en afbreken tot midden in de nacht.

maar dat dit evenement een probleem wordt is zeker als er op deze manier over de elektriciteitsvoorziening wordt gedacht.