partijtje flippers

• nikky

dat partijtje flippers (120stuks) hier in belgie, gaat in stukken van 20 flippers tegelijk weg.

Al diegenen die begin 2004 geïnteresseerd waren in ongeveer 20 stuks, gelieve u te melden!!

nikky

• flipper

Over welke generatie flipperkasten gaat het hier?

• Aeneas

jaren 70 en begin jaren 80..

vnl em's jaren 70 , de helft europese (segasa, recel, ..)

de electronische zijn dingen zoals gorgar, dracula, playboy, ..

• Robert

Weer eens zo'n half gebakken verhaal…

• patrick

is dat die rotzooi van die marcel kamps?nou,daar staat bijna niks fatsoenlijks meer tussen.

• nikky

er is al een groot deel van weg en zaterdag pikken ze er nog een deel van op.

er staan dan nog een 60-tal flippers en een tiental jackpotten

de rest is verkocht

• andre

Hebben van deze partij niet al eens foto's op het web gestaan. Dat waren toch al die Recel kasten met die rotte kopruiten?

En ik durf te wedden dat al de goed Amerikaanse flippers al weg zijn.

Bovendien is de markt voor die flippers volledig ingestort. EM ers die geen collectors item zijn als Fireball of Capt Fantastic brengen haast niets meer op.

Dre

• Onno

Dan heb jij je huiswerk niet goed gedaan!!

• nikky

hoe dan ook, de mensen die wel geïnteresseerd zijn kunnen me contacteren de anderen mogen hier rustig blijven doorlullen over deze flippers :-)

desnoods geef ik jullie gewoon het tel nr en kan je zelf even bellen en/of gaan kijken

• Andre

Kijk maar eens op marktplaats. EM machines gaan weg voor bodemprijzen. Bijna geen enkele flipper behalve de topmodellen is meer dan 150 euro waard.

En als je toch meer biedt moet je dat helemaal zelf weten.

Het is jou geld!