partijtje flippers

• Michel

Zoist Andre,

leuk is dat, als die verkopers halfgare oude ballenbakken trachten te verkopen voor honderden euries.

Puur goud denken ze in handen te hebben met die ouwe meuk..

Zelfs als je daarover grappen maakt, hebben ze het nog niet door. Ik wil wel eens weten wat er nu werkelijk voor welke prijs wordt verkocht.

Michel

• max

flippers zijn wel degelijk geld waard als je maar de goede hebt (fireball enzzz )

maar dat ligt ook aan de flipper zelf en aan de staat

de prognose is een beetje dat de prijzen van flippers alleen maar stijgen de komende jaren

dus vast houden van flippers is geen verkeerde optie, als je denkt dat hij over 3 jaar misschien wel het dubbele waard is

vroeger kocht je een star wars (D.E) voor 600 PIEK

moet je eens kijken wat je er nu voor betaald in euro's

en het is ook een beetje wat de gek er voor geeft

maar de meeste em flippers koop je wel zo rond 150 a 200 euro

• Pinballcollector

Nou daar gaan we dan; voor 150 euro per stuk wil ik graag Central Park (Gottlieb 1966),Subway (Gottlieb 1966), Square Head (Gottlieb 1966),Cross Town (Gottlieb 1966) en mijn verlanglijstje is nog groter o.a. enkele woodrails maar ik wil niet al te hebberig klinken voor 150 euro per stuk.

Wanneer kan ik ze ophalen?

• andre

Maar probeer er eens een op marktplaats te verkopen.

Bijvoorbeeld Flipper Clown of zo van Gottlieb.

Dan krijg je toch alleen maar mafkezen die 80 Euro bieden.

Of dat ze wel een redelijke prijs bieden maar dat ze bij je thuis alleen maar zwakken punten proberen te vinden om af te dingen. Terwijl de flipper bijvoorbeeld een perfecte kopruit en een perfect speelveld heeft. Gaan ze lullen over een klein krasje van 2 centimer op de zijkant op het hout van de bak.

Maar een doorsnee EM er brengt echt veel minder op dan vroeger. Nu 125 Euro en vroeger 450 gulden. maar door het internet is de keud voor de kopers natuurlijk veel groter geworden.

En ook de prijzen van DM flippers zijn al weer lager dan 2 a 3 jaar terug. Ook hier zijn alleen de topstukken erg duur. MM en AFM en TAF zijn duur. Maar een mislukking als Champions Pub is al een stuk goedkoper!

• reppie

Er zijn zowel electromechanische als electronische kasten die geen cent opbrengen en anderen die hun gewicht in goud opbrengen.

Maar er zijn nu eenmaal veel meer electromechanische modellen dan electronische. Dus meer EM toppers en meer EM rommel.

Als ***kasten verkoopt krijg je ***prijzen..