Beginners informatie bij Shoot 'M Again

• Maarten

De sites die voor mij van belang waren in het begin waren allemaal Nederlands, prima dus.

Zal je wel even mailen Aeneas ;-)

• Aeneas

tja alle paginas zijn eerst in het engels geschreven en de nederlandse vertaling is dan ook redelijk letterlijk van het engels en is nachtwerk geweest..

opmerkingen mogen altijd doorgemaild worden en ik zal ze zo snel mogelijk verbeteren

• webmaster Shoot 'M Again

Shoot 'M Again had al in 1992 een flipperpagina, is altijd geheel NL geweest en zal zich ook in de toekomst blijven richten op Nederlandstalige informatie voor de beginners en gevorderden.

Wij kunnen en zullen geen rekening houden met anderen die pagina's schrijven in welke taal dan ook daar wij al langere tijd een groot aantal nieuwe pagina's aan het ontwikkelen zijn.

Daarnaast zijn er vele websites waar onvolledige, incorrecte en zelfs volslagen belachelijke informatie wordt verstrekt.

Shoot ‘M Again heeft een eigen technisch team maar alle informatie op de pagina’s wordt tevens door derden nauwkeurig getoetst op onjuistheden.

Met vriendelijke groet.

Hans Balk

Webmaster Shoot 'M Again

• flipper

Wist niet dat we nu al dom zijn omdat we blijkbaar geen probleem hebben met het engels.Zal maar niet beginnen over het % nederlandstaligen en engelstaligen die toegang hebben op het internet.

“De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet”

• Tom

Hans wellicht is het dan ook handig eens de sites te noemen die incorrecte, of volslagen belachelijke info geven! Je komt toch weer een beetje “hoog uit de toren” over en trapt ook hier weer enkele mensen op de tenen (dat moet jij toch ook begrijpen). Het is jammer dat het weer op deze manier moet, alsof iedereen gek is behalve jij!

PS De Star Wars bevat nog steeds geen “chase-lights” en de originele in de Star Trek 25th Anni. zijn toch echt blauw ;)

De site van Aeneas is informatief en leest lekker weg, no problem ;)

• Aeneas

Hans:

Mijn website is 80% ook naar het nederlands vertaald, klik rechtsboven op het vlagje..

enne.. ‘die belg’ ? dat heeft me precies een racistische/denigrerende ondertoon..

of was je mijn naam vergeten ??

• Nikky

Hans, onze site is misschien niet perfect maar is voor zovelen in belgie, nederland en de rest van europa zeer informatief geweest. wij hebben ook veel reacties uit de usa en australie (kunnen we zien aan de cijfers). Verder staat heel het net vol van die info en iedereen haalt het waar hij wil. Waarom jij er blijkbaar een probleem mee hebt dat jouw idee eigenlijk al eens gebruikt werd en je nu niet de eerste bent da snap ik niet goed. In ieder geval zijn wij beschikbaar in 2 talen want op de startpagina staan 2 vlaggetjes maar dit stukje zal ik voor jou effe mooi vertalen:

op de startpagina, zo met veel blauw, staan 2 blokjes

één blokje is een vlaggetje bedoelt voor de engelase taal (amerikaans en engels)

en dat andere blokje is bedoeld voor de nederlandse taal die ja ook wij belgen soms plachten te spreken

en als je nu daarop klikt, met de linkse muisknop, dan hokus pokus is ineens alles in het nederlands

o jee, laat dit nu toch niet zo moeilijk zijn als het klinkt!

en als je nog eens naar ons verwijst als ‘die belg’ terwijl je goed weet wie we zijn (je weet wel nikky en aeneas waar je zo pissig op was omdat jouw reclame geweerd werd omdat wizard, een echte flipperwinkel, al in the coin-op collector stond) dan zou ik voorstellen dat je ook een mailtje stuurt naar de helft van jouw klienteel dat bestaat uit belgen. Want je mag dan denigrerend doen maar als het op belgische cash aankomt hoor ik je niet blijkbaar. Ach ja, vergeten, het is voor jou maar een hobby en niet om het geld te doen.

Dus als je nog eens je grote mond wil opzetten tegen mij, ik kan wel tegen een beetje verbaal geweld en ik schuw dat vooral niet. Misschien kunnen we hopen op regen op rosmalen en kunnen we op de parking afspreken en een beetje moddergooien. ik ben er zaterdag etgen 10u parking c, lijkt het je wat? kom maar af!

en anders stop je maar waar je mee bezig bent, tis niet omdat je het niet meer kan op het nfv forum dat je het daarom hier moet gaan verzieken. open gewoon jouw forum terug en speel daar lekker de baas hé

altijd bereid voor een mooie reactie van jouw kant te lezen :-)

• Michel Oversteyns

Hoewel het niet mijn gewoonte is van me te moeien in discussies, ga ik

het hier toch effe doen…

Wat een gedoe is dat toch allemaal of een site nu Nederlandstalige of

Engelstalige informatie heeft! Oke, er moet correcte informatie

opstaan, maar sommige punten zijn nu eenmaal open voor discussie - er

is niet altijd 1 enkele definitieve oplossing. Wat electronica betreft

waarschijnlijk wel, maar qua shoppen is het een andere zaak.

Dit soort stomme discussies, verwijten naar mekaars hoofd gooien,

lekker koppig zijn en het beter willen weten, bevordert de hobby

helemaal niet. En het geeft geen goede indruk aan de beginnelingen die

voor het eerst met flippers beginnen. Wat zien zij? Een bende

handelaars die mekaar vanalles verwijten om toch maar zoveel mogelijk

cash uit de zakken te kloppen. Een bende ‘flipperliefhebbers’ die

mekaar het bloed onder de nagels kunnen halen, vol nijd en afgunst.

Een 1e indruk is rap gemaakt, en die krijg je heel moeilijk terug van

slecht naar goed omgedraaid !

Dergelijke discussies moeten stoppen, men moet openstaan voor dialoog

en kritiek en constructief samenwerken ipv mekaar de grond in te

boren.

Just my 2 cents…

• Nikky

………..and the best two cents I've ever heard!! here here!

• danny

jesus , wat een gezeik altijd

en ik neem dan nog de tijd om het te lezen omdat ik denk dat er iets informatief in voorkomt ; niet dus.