Beginners informatie bij Shoot 'M Again

• Hans (Flipperwinkel.NL)

Sommige mensen menen nou eenmaal dat ze iets moeten lezen wat er niet staat.

Nikky loopt te zeuren dat haar website niet goed is bevonden maar dat heb ik nooit beweerd.

Inderdaad, het stikt van de websites met volslagen belachelijke, foute, gevaarlijke en lachwekkend domme informatie.

Ondermeer asymetrische imbussleutels, Engelseschroefdraad is links draad en nog veel grotere onzin tref je aan op het web.

Namen heb ik er nooit bij genoemd en wie de schoen past trekke hem aan.

Tot vandaag stond flippers.be zelfs bij de links op onze websites en er is door ons nooit commentaar op geweest.

Het forum:

Dezelfde personen weigerden hun eigen naam te gebruiken op ons forum, iets waar verder niemand problemen mee heeft, helaas waren we gedwongen ze op non aktief te zetten omdat we moeilijk met twee maten kunnen gaan meten.

En INDERDAAD ben ik de baas op mijn eigen forum, vrij logisch lijkt me, ook het maken van reclame voor concurrerende bedrijven is logischerwijze niet toegestaan.

Probeer zelf maar wat er gebeurd als je dat bij een willekeurig ander bedrijf doet met een forum.

Uiteraard zijn de betrokkenen nu opeens klanten bij Wizard, een bedrijf waar ze tot dusver alleen maar klachten over hadden.

• Aeneas

Pfff.. laatste keer dat ik ga antwoorden want dit wordt weer zo'n discussie zonder eind:

> Nikky loopt te zeuren dat haar website niet goed is bevonden maar dat heb ik nooit beweerd.

Zoals iemand anders al zei: zie de opmerking ivm dat onleesbaar zijn die je hier hebt gemaakt, waar iedereen dan op heeft gereageerd..

Die opmerking van Nikky ivm dat sluiten van je forum was omdat ze dacht dat je het na je zomervakantie niet meer heropend had.. op de shootmagain website vind ik niet direkt meer een link er naartoe, we wisten niet meer dat het bestond.

Excuses als het wel nog bestaat en actief is.

> Uiteraard zijn de betrokkenen nu opeens klanten bij Wizard, een bedrijf waar ze tot dusver alleen maar klachten over hadden.

Bedoel je Nikky en ik onder ‘de betrokkenen’ ?

Dan wil ik even rechtzetten dat we geen klachten over Wizard hebben.

'alleen maar klachten' is dan ook volledig uit de lucht gegrepen..

En dat we ‘opeens klanten’ zijn ?? Nee hoor. Bij Wizard zijn we al heel lang klant..

En dan trouwens enkel voor die paar specifieke onderdelen die ik nergens anders kan vinden. De laatste 5 jaar heb ik daar misschien 4 keer iets van gekocht, en dan meestal nog op een beurs.

Voor 95% van wat ik nodig heb, heb ik andere bronnen dan nederlandse handelaars.

• henkie schippers

Aneas,wij vinden het een prachtige site .

al was het alleen al omdat er geen opdringerige informa tie op vind.