triest

• jaap

Wat een hoop trieste figuren zijn er toch,die in een vrije tijd zo andere mensen moeten beledigen.Deze site is toch bedoeld om mensen te helpen bij problemen op flipper gebied e.d. Flipperen en alles wat er mee te maken heeft is mijn grootste hobby in mijn leven en ik vindt dat het op deze site alleen over flipperkasten

hoort te gaan. Tevens wil ik een actievere rol van de webmaster bewerkstelligen

• Iwein

Hoi Jaap,

als iedere echte flipperliefhebber nou de moeite neemt om een klacht in te dienen bij abuse.prikpagina.nl dan kan het hier al heel wat aangenamer worden.

Desnoods moeten zelfs maar alle gratis inbelaccounts geblokkeerd worden zodat als er zich dan nog eens iemand misdraagt het ook mogelijk is om zijn provider aan te spreken.

Groetjes,

Iwein

• pinball.pagina.nl

Beste Jaap,

Ik was dit weekend op Pinkpop, en was zodoende niet in staat de zaak in de gaten te houden. Vanaf nu zal alles was ook maar ruikt naar negatief weer direct worden verwijderd.

Bedankt,

Jan

(ps mijn excusses voor de ellende op het forum! Ik kan er niets aan doen, maar toch schaam ik me dood. Wat een niveau)

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Jan, jij kunt er ook niet veel tegen doen.

Het valt me op dat het bovenstaande voorstel over blokkeren van alle gratis inbelaccounts me bekend in de oren klinkt.

Overigens stond in de verwijderde “HENK” thread een fake met een ADSL account.

Dus er komt ook vuil vanuit betaalde accounts.

De enige andere optie is modereren, en dat gaat tijd kosten.

Groet allemaal

Hans

(de echte, zie account ASDL.XS4ALL) (ofzoiets)

PS.

DIAL.XS4ALL ben ik ook.

PPS

Henk

Waar blijft 't bier nou ????

• henk schippers

hans jij zou hier komen biertje drinken

er zit al haast 2 cm stof op de kratten WARSTEINER

groet henk

ps blij dat de echte hans balk terug is

die andere deed nog veel gemener tegen mij

• Mel

Ik ben momenteel met een vriend bezig de gasten te achterhalen.

Moerlijk is het wel maar onmogelijk niet.

En als we je te pakken hebben , laten we het iedereen weten.

En je zal het ook wel ff voelen.

Ik heb ook al een paar geruchten gehoort over wie het is.

Maar wil het zeker weten.

Laat fuhrer / sadam nog maar veel meer berichten hier neer zetten zo word het alleen maar makkelijker.

• Ron

Zou best grappig zijn… maar nee… dat is op basis van veronderstellingen, die ik overigens ook wel heb hoor. Je kunt je verlagen tot bluf, maar daar werk je ze mee in de hand.

Je moet het heel wat bonter maken, wil een provider de moeite doen om de logfiles te raadplegen!

Groeten,

Ron.

P.S.,

maar ALS het je lukt…. ;-)

• Ron

Als constatering op mijn eigen berichten…. met hetzelfde kabelmodem ga ik de ene avond via a2000, de andere via upc-b…. ik bedoel maar….

• Ron

Heeeee, nog een conclusie in mijn speurwerk…… blijkbaar is het iemand die om 12 uur in zijn bed moet liggen van mammie ;-)

“Elementary, my dear Watson”

Ik zal maar eens stoppen… anders word ik ook nog als spammer gezien ;-)

Groeten,

Ron.

• Iwein

Ik denk niet dat je het bonter moet maken hoor om de provider de log-files te laten raadplegen.

Er is nl. geen enkele provider die het zich kan veroorloven om niet op te treden tegen dergelijke racistische uitlatingen e.d..

De mensen van startpagina hebben hebben alle benodigde gegevens in handen en zullen vast wel stappen ondernemen.

Groetjes,

Iwein