triest

• Mark van der Gugten

Gewoon een lijstje van IP-adressen met tijdstip van posten sturen naar bijv. abuse@zonnet.nl. Heb ik gisteren naar geinformeerd. Wellicht dat ze er iets mee doen. Voor andere providers zal hetzelfde gelden.

Jan, kun jij dit doen of moet je misbruik eerst melden bij Startpagina?

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Goejemorgen Mark…….

Kunnen we niet beter op de chat gaan zitten met z'n allen ?

• Iwein

Hoi Ron,

het misbruik is reeds gemeld bij startpagina en als het goed is werkt men hier al aan.

Ik weet niet of Jan de ip-adressen kan zien, met een lijstje ip-adressen zijn de daders inderdaad vlot te traceren.

Groetjes,

Iwein

p.s. Zat helemaal alleen in de chat:-(

• Iwein

Haha,

verkeerde naam,moest Mark zijn i.p.v. Ron :-)

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Hmmmm.

Je ziet 'm niet maar hij is er wel.

Jan is ijverig op de delete toets aan het meppen zo te zien :-)

• SILVERBALL

Bedankt voor de Ken Mirror ballen Hans, Heb ze gisteren binnen gehad

Eindelijk……een Twister probleem op te lossen

• Mel

Tja , en dan ????

Provider zegt niet meer doen jongen , dat mag niet .

Wat hebben we daaraan?

Ondertussen zijn wel goede namen door de slijk gehaald.

Hij loopt iedereen op te naaien en ondertussen ligt hij in een deuk hoe de rest door gaat.

Bijna iedere grote en kleine handelaar/verzamelaar is wel eens door de slijk gehaald.

Niet of ze nooit eens iets goed doen aleen maar slecht.

Vroeger kon je hier terecht met vragen , nu kan je alleen maar een klap in je bek terug verwachten.

Word tijd dat de persoon eens goed gepakt word , als iemand weet wie het is mag me bellen , je naam blijft dan strikt geheim.

Wat zal ie opkijken als ie de deur open doet en een flipperpoot op zijn kop krijgt.

• Ben

maar wat of hoe sta je juridisch als je dit persoon openbaar maakt????

mogelijk is het wel mogelijk de naam van dit persoon onder handelaren/bekende

uit dit wereldje te verspreiden, want hoe pak je zo iemand aan….juist geen kasten

meer verkopen….

Heb heel die discussie eens op de achtergrond gevolgt,mijns inzien is het wel

degelijk iemand met kennis van zaken,dus wanneer je deze pakt op zijn hobby(

al is zijn hobby meer spammen maar ok…..) pak je hem 3x zo hard.

Ik heb met zeker 90% van de mensen zaken gedaan ( hans, koos,edwin,marcel, mel…..en sorry henk (nog) niet met jou), ik heb bij geen slechte ervaringen.Natuurlijk heb

ik ook problemen gehad met 1 bedrijf maar ik ga daar geen hetze over beginnen,

die lopen ooit zelf wel eens tegen een muur.

weet alleen niet als je dit figuur openbaar maakt wat de kansen op problemen zijn, iemand een idee??????

• Mel

Het is ook een handelaar , dat is al zeker . . . .

Als je nou eens iedereen wegdenkt die door de persoon zijn afgebekt . . . . .

• Ron

Ik weet het niet Mel… Een van de gebruikte namen is die van een informaticaleraar, heb ik ontdekt… zijn adres en telefoongegevens zijn in ieder geval makkelijk op te vragen via nic.nl.

Ik denk dat het een gal-emmertje uit zijn klas is die zijn naam heeft gebruikt en wat andere uit de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog. In het gastenboek van Silverball (de Nederlandsche… ;-) ) duikt de naam van die leraar ook op.

Ron Holmes.