Barbeque NFV

• Flippin

Hallo,

op zaterdag 23 augustus organiseren wij een Barbecue met natuurlijk flipperkasten!!!! Meer informatie vind je op de site van de NFV; www.nfvpinball.nl. Je kan je aanmelden via nfvbbq@hotmail.com. Vermeld duidelijk je naam en telefoonnummer en eventueel ook van degene die met je meekomen. Let wel je moet lid zijn van de NFV. En wil je een of meerdere kasten beschikbaar stellen tegen een kleine attentie? Mooi, vermeld dat dan ook even in je mailtje.

We hopen dat je erbij bent!

Astrid, Roy en Jan

• Ron

Een BBQ met flipperkasten???? Dus 30 kilo briketten in je kast en dan de fik erin?

;-)

• Ron

Ok, ik ben overstag…. ik heb het aanmeldingsformulier van de NFV ingevuld. U moogt me allen welkom heten ;-)

• Ron

En nu ga ik Mars aanvallen ;-)

• silverball

Bericht verwijderd, aangezien het hier oom een directe aanval aan het adres van één persoon ging.

• Flippin

dat lijkt me een goed plan :) Patrick. enne over die aad tsja tegen mij persoonlijk is hij niet gemeen geweest,. ik heb eerder last van die ‘rechterhand’ ven hem gehad. misschien ken je die ook wel. Geert janssen,. dat is pas een @!#$(LO),. damn!!

trouwens je had het laatst over de MonsterBash in de toren (vught)

ik was er nog gister geweest,.

ik denk ff checken en wat jij zei patrick klopt,.

kast speelt goed. tegen de 300M gehaald.

lekkere average score.MonsterBash Champion gehaald.

alleen jammer dat de frankieswitch niet goed is,.

maar gelukkig word dat overgenomen door de linker en rechter phantomswitch ;). het ergste vind ik nog die tilt setting,.. damn.

ik speel die kast steengoed,. en ja een bal komt er verkeerd aan dus ik doe ff een nogal ja harde balsave,. PIIIEEEWWW TILT!!

ja dacht ik,. dat heb ik weer,.

een flipperkast zonder Warnings,. niet kewl. daar had die ex-chef van me ook een handje van,. die zei steeds tegen me Roy,. geef die kast maar geen warnings,. motten ze maar niet schudden,. ik zei daar weleens wat van,. maar ik moest het toch maar niet doen,. maar hij kon me wat,. als ik bijvoorbeeld aan het flipperen ben,.en ik schud 1 keer en de kast raakt op tilt,. dan raak ik ook op tilt,. en elke kast die ik onder handen kreeg zette ik of laat ik de 2 standaard warnings lekker staan,. het enigste wat ik wel veranderde was de extraballs op 2 en de BIP op 2. ipv de standaard 4.maargoed ff terug bij de story

het tilt gebeuren daar was in heetst van de strijd zeg maar.

en je had het laatst over dat er onvervangbare onderdelen soms ook vervangen moet worden,.

nou ik zag het ja,. rechter ronde flashCAP rechts naast the frankRamp is niet meer origineel,.

maar ik moet zeggen dat de snelle oplossing niet onaardig is :)

maargoed die monsterbash is een draak van een kast qua speelveld,. scoop is van voor helemaal weggeketst. en ook een groot gedeelte van de dractrack. maar ik moet zeggen dat hij heel lekker speelt,.

enne nu schiet het me te binnen,. op jullie JVH Gaming kaartjes staat Special: Extraball. en ja ik haal die special binnen,..TOK!!! zowiezo wel raar TOK voor extraball,.maar ik denk het zal wel,. en ik kijk richting het extraball oog,. en wat zie ik krijg ik er helemaal niets,. nu kan het 2 richtingen op., of 1. extraball staat op 1 B.I.P

of 2. Special is Audit.

hoe het ook is,. ik noem het maar misleidende reclame :)

maar ok dat zijn mijn aanmerkingen,. kast speelt toppie!

Grtz Roy de flipperkast deskundige/encyclopedie :)

• www.active-pinball.nl

zal ik het telefoon nummer van jvh tilburg geven, kun je geld terugclaimen voor die xtra bal die je niet gehad hebt.

paul

• Flippin

nou als je hun toch goed kent paul. :)

dan vraag maar es ff die ronde (seriele) sleutel.

dan zal ik hem wel ff binnen 1 min die monster bash instellen op de correcte settings,. en dat uiteraard binnen de normale fatsoenswaarden ;). enne paul als je nog meer intressante flipperkast adressen weet,..

laat het me weten. dan ga ik er es een grandchampion score op zetten ;)

dat is kicken,.

en dan maar hopen dat er fatsoenlijke recente batterijen op de MPU zitten,. heheh. en dat de setting Highscore erase op minstens 2000 spelletjes staat,..

of nog liever op NEVER!!! :)

dat staat garant voor een hele lange tijd de initialen R W.

dus paul als je es in de highscores kijkt en je ziet dan weet je,.I Was there.

Roy W.

• www.active-pinball.nl

Die sleutel heb ik zelf, maar die krijg je niet.

Al onze flipperadressen staan vermeld op flipperen op de nfv-site.

De adressen van JVH-eindhoven tenminste.(voorheen Vale Automaten)

Maar vught valt onder de regio van jvh tilburg.

Bij coffeshop cool barrierweg Ehv staat een champion Pub, probeer daar maar je naam in te zetten roy, daar zitten allemaal flippergekken.

paul

www.active-pinball.nl

• Flippin

dat klinkt als een uitdaging over die champions pub,.

mijn laatste score die ik op de champions pub heb genesteld is ruim 400M Paul,.

enne gaan we toch es samen naar die monsterbash toe ;)

stellen we hem samen ff,.

en fixxen we ff die franky switch,.

is dat puntje achter de credits ook weer weg ;)

ik heb mijn tools al bij de hand,.

Roy W.