Wat een stoer gelul allemaal
ik WerkTE bij hevigeSex
tegenwoordig boer ik ergens anders in nederland
wel te verstaan bij Twa games. wellicht al van gehoord denk ik,.
het is een nieuw bedrijf in het hart van de exploitatie/groothandel. Rosmalen.
maar over hevex ik had daar ook net zoals jou een conflictje gekregen,.
maar die gasten spoorten daar echt niet,. kan ik zeggen,.
denken echt ALLEEN MAAR aan de pegeltjes,.
qua techniek/passie voor de machines,. zelfs niet voor de gokkast hoor,. nee totaal geen belangstelling.geld dat is waar het die lui om het ging. en dus al zou je daar die kast spik en span maken je bekleed het met goud,. weet ik veel,.maakt niet uit,. maar die kleine waardering voor je werk,.was er nauwelijks,.en daar kan ik op den duur niet goed tegen,. beetje dat nrtje zijn mentaliteit toch wel,.
maargoed.ik snap dan ook niet dat dat bedrijf ruim 500 klanten heeft,..
door heel nederland. maar oohnee nu weet ik het weer,. exploitantjes overnemen en daarmee al die klantjes meenemen in je eigen bestand,.dat was de truc.
maar afijn. een storytje. vorig jaar om deze tijd hartje zomer zat ik 2 dagen in de week voor de hevige sex in zeeland probleempjes aan de kasten te verhelpen,.
ff flippertje omruilen omdat het glas met een barkruk was ingeslagen bijvoorbeeld door 1 van die irri k u t kinderen,.
daar op die camping in renesse.
ik snap ook niet dat ze daar in een hok van 5 bij 5 een flipper plaatste,. niet normaal,.
en zonde was het wel,.
een No Fear goeie staat compleet onder het glas gekomen.
nu klinkt het allemaal niet zo moeilijk,.
maar je moet je eens indenken dat je met 29 graden zon,.
in je winterblouse van hevex.pal onder de hete zon,.
in je 1tje een jackbot mot uitlaaien uit je focus.
en dan staan er 5 kinderen om je heen te draaien,.
tijdens het gebeuren,. je kent het wel. met pijn en moeite kastje naar voren trekken de 4 pootjes eronder draaien,…
sjouwen in je 1tje,.en dan nog die andere no fear poten eraf,. gaat zo makkelijk een uurtje inzitten,.
en ik kan je details vertellen,.
nou ik kan zo een a4tje vullen,.
maargoed niet de leukste werkjes alhoewel ff een snel potje op de JB tegen de afloop ervan toch wel even leuk is.
en die kleine kindjes een paar service creditjes gegeven,.
en ze waren ook weer blij,.met de mededeling dat jullie niet meer met barkrukken moeten gooien daaro uiteraard ..
dat is de beste remedie denk ik dan.
maar goed je werkt dus niet zo graag zomaar op dit moment,. nou ik zelf heb toch wel redelijk vaak mijn poot vrijwillig uitgedraait voor de liefde voor de kast,. na werktijd tijdens de dooie uurtjes in het cafe/cafetaria,. ja als je er toch bent. en er is iets aan de hand. dan los ik het gelijk op.
ja why not. en als je een beetje hart hebt voor de flipperkast,.
en je hebt de sleutels,.gewoon doen,Why Not!!
als je het een keer laat doen door een collega die de ballen verstand er niet van heeft,. en die liepen er bij hevex,
dan word het vaak niet deskundig genoeg gedaan,.
en dat is dan toch weer jammer van zijn tijd,.
maargoed het leuke van de exploitatie is toch wel autorijden
en daar moet je wel een beetje gek op zijn anders zit je in de verkeerde branche. word me weleens gezegd hehe
afijn paul
als je je conflict hebt ‘overwonnen’ against JVH. kunnen we dus weer es gaan praten over vrijwillige flipperkast reparaties ter behoeve van de flipperaar,. en dat komt uiteindelijke weer ten goede van de kas van de klant en de exploitant,. en als iedereen blij is,. dan kan je zeggen dat het toch niet voor niks is geweest,. alhoewel de exploitant dat bijna altijd vinden als je aan een flipper sleutelt,. afijn ik kan je zeggen dat ik daar weleens depri van ben geweest. door die korte termijn gebaseerde verhaaltjes.
positief zijn en blijven is zo slecht nog niet.
Roy Wils
Oh en onderstaand bericht was dus van mij, Astrid en niet van Roy. Voor het geval mensen nog niet doorhebben dat ik me nogal eens vergeet inteloggen onder mijn eigen naam. hahahaFlippin schreef:
>
> Geloof dat dit forum voor iedereen is Mel ,dus als het je
> niet aanstaat……………..
> Is toch leuk als mensen zo over hun hobby kunnen praten.
>
> Beter dit “ gelul” dan alleen maar dat commerciele gedoe van
> handelaren ( met uitzonderingen daar gelaten en alle respect)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?