Barbeque NFV

• Flippin

Weet je waar ik misselijk van word? Dat eeuwige commentaar van bepaalde mensen. Dan is dit niet goed en dan is dat niet goed. Laat iedereen toch eens in zijn eigenwaarde. En als het je niet aanstaat lees je een andere discussie die je wel interessant genoeg vindt. Als iemand trots op zijn score is mag hij dat toch laten weten! Heeft niet met opscheppen te maken hoor. Meer een uitdaging met jezelf aangaan. En naar mijn mening gaat het hierboven vooral over het sleutelen aan kasten en wederzijdse kenissen. Maar goed, blijkbaar mag je van jouw je enthouisiasme niet tonen. Jammer Mel!

• silverball

doe jan tootenpaal maar de groeten van harry

• silverball

roy,

als jij graag vrijwillige flipperreparaties doet,dan heb ik er nog wel een aantal voor je staan.

voor een doos bossche bollen en een krat bier.

• silverball

een stuk of 50 ongeveer.

• www.active-pinball.nl

ik heb er ook nog een stuk of 15 die gereviseerd mogen worden, voor niks, of een kratje belgisch bier, bossche bollen zetten zo aan

paul

• Flippin

ik weet niet of je dit wel of niet serieus meent patrick,.

over die kastenreparaties,. want ik neem het wel serieus,.

en ik wil best wel mijn poot voor je uitsteken :),.

vraag er alleen een kleine sociale vergoeding, voor de benzine enzo te betalen.

en kijk als ik na het werken een paar potjes kan flipperen daarzo,.

dan ben ik de beroerdste niet,. en dan leer ik toch weer wat bij,. en jij wellicht van mij. en is ook sociaal gezien leuk,. ouwehoeren over de flippers,. lets combine knowledge,. ;)

en ja ik kom zelf dagelijks in rosmalen,.

dan rij ik toch een keer ff door richting den bosch.

lijkt me in iedere geval leuk. ;)

enne ja ik zal de groetjes doen aan Jan tootten,.

morgen mot ik met hem naar pierre de jonge,.

dus kan ik gelijk de groetjes geven,..

maareh ken ik die harry ook toevallig?!?,.

alleen 1 nadeel en dat is dat ik vroeg uit de veren mot ach ja,.

maakt het uit he ;).

enne by the way patrick ff wat anders,.

astrid en ik en jan van der munckhof. regelen/organiseren de NFVBBQ in horst,.

en we hebben nog wel een aantal extra kasten nodig naast een aantal kasten van TWA,JVH en andere providers.want hoe meer kasten hoe beter,.

en de vraag is voel jij er eventueel wat voor om een aantal flippertjes van jullie (SilverBall) ter beschikking te stellen voor de NFV BBQ 23 augustus,..

ik neem aan dat als jullie kunnen,.

dan toch ook wel gezellig komen,.we gaan er een gezellige dag van maken,.

en we zorgen eventueel zelf wel voor het vervoer van de flippers,.

voor zowel heen als terug.

en een gepaste attentie voor de kast.

desnoods reviseer ik die flippers zelf wel vooraf als dat nog niet geval is.

het scheelt wel met vervoer want het ligt toch op de route tegen die tijd,.

kijk maar patrick ik hoor het wel,..

Grtz Roy