Nu open: Amusements Centre in Almere-Stad

• Webmaster www.fruity.nl

Vandaag open gegaan.

Doo World Almere. Gelegen naast de Mediamarkt in Almere Stad Centrum. Naast een Mega gokhal, modernste bowlingbanen van Nederland ook een grote Arcadehal met maar liefst 3 flipperkasten:

- Terminator 3

- Lord Of The Rings

- Ripley's Believe It Or Not

Zal de volgende keer mijn fototoestel (op verzoek van een mede prikborder) meenemen en de kasten waterpas zetten voor de flipperfans ;)

Prachtig om als eerste op deze hagelnieuwe kasten te spelen. Met 1 credit ruim 2 uur gespeeld op de T3 (niet lachen, maar de replay stond op 28 miljoen :)) Ook geven de kasten lekker veel specials en extra ballen van de nieuwigheid….

See You There!

• Roger

Heb je een adres en de openingstijden.

Ben a.s. zondag in A'dam en rij 's avonds door naar Almere voor de RBION.

Alvast bedankt.

http://www.dooworld.nl

De ingang is naast de Mediamarkt, aan de Brouwerstraat.

zie: http://www.mediamarkt.nl/locaties/locaties.php3?market_id=96

Van alle 3 de kasten die ik gespeeld hebt vond ik de T3 het lekkerste spel. Goeie Ballflow. De LOTR beviel mij niet goed, de bal stopt te vaak. Vooral de uitsparing linksonder waar de bal in rolt, even stil ligt en op de ramp geschoten wordt vind ik irritant.

De ripleys doet rare dingen met de bal, hij zwiept alle kanten op en vooral vaak door de outlanes. Het speelveld ziet er mooi uit, maar is weinig ‘open’. Ook de a-symetrische vorm trek me helemaal niet.

Als ik een kast zou kopen dan voor mij de T3! ;)

• Anne H.

Mooi! Ik ga er vandaag naartoe…heb er echt zin in als ik dit lees!

• Anne H.

Ik ben er inmiddels geweest en daar heb ik dus geen spijt van. De kasten werken met kaartlezers. Je moet eerst een kaart a vijf euro kopen, waar je credits op afgeboekt worden en die je kunt bijladen. Ik heb zelf op de Ripley's en de Terminator 3 gespeeld. (De Lord Of The Rings heb ik thuis, dus die heb ik niet gespeeld). Geweldig om ‘in het wild’ op gloednieuwe kasten te spelen. Ik had ook een voorkeur voor de T3. De ballflow van de Ripley's is niet helemaal lekker. Tot twee keer toe was de kast een bal kwijt, doordat die in een ramp bleef hangen. Ik kom zeker terug!!!

• Pascal

waarom hebben we dat in belgie niet :-(

• Robert

Warom nooit is iets in Groningen :(

Ik heb lord of the rings al wel bespeeld… bij iemand thuis ;)

Ik heb familie in A'dam vraag ik ff aan mijn moeder als we daar ook heen kunnen rijen….

Mvg Robert

Leuk om te horen dat het je bevalt. Heb je nog wat vrije spelen kunnen behalen? De kasten zullen volgend weekeinde wel wat beter zijn afgesteld. De eigenaar vroeg of ik dit voor hem wilde doen, want hij snapt niet goed hoe dat in zijn werk gaat. Ook in het menu probeer ik wat dingen beter in te stellen.

Ik ga over 10 minuten er ook weer even heen :)

De kids kunnen zich uitleven op de videokasten en Pappa gaat zijn highscore weer even wat hoger zetten :)

• Hans Balk (flipperwinkel.nl)

Zet die dingen dan op dynamisch.

alle nieuwe Stern kasten hebben die optie en het is een flinke verbetering voor zowel speler als operator, de kast past zich dan al tijdens het spel aan, aan het niveau van de speler.