Dat klopt inderdaad, de MM (hoewel niet erg lang gespeeld) maakte ook niets in me los.
Vanmiddag samen met de monteur alle flipperkasten waterpas afgesteld. Ze spelen een stuk beter nu!
Nu nog de posts van de LOTR in het midden zetten om het spel wat gemakkelijker te maken voor de beginnende flipperaars en de menu opties doorlopen. Als dit gedaan is meld ik het wel even.
Leuk om te zien dat vanmiddag er 3 videokasten van de 40 bezet waren en ook alle 3 de flipperkasten! Dat gaat dus de goeie kant op hier met de flipperende jeugd. De Elvis is ook al in bestelling trouwens!
Ik ga van de week wel ff kijken in Almere is voor mij ook om de hoek.
Goed dat een liefhebber zich ook ff met deze kasten bemoeid , zo kunnen de mensen ook genieten van een goed spelende en schone machine.
Dat de flipper het beter doet dan de videogames was wel te verwachten , het is gewoon veel leuker om te spelen , en videogames kan iedereen ook gewoon thuis doen.
Het verdwijnen van de flipper is grotendeels de schuld van de explotanten , die nemen de moeite niet om de flipper schoon te houden en hem te repareren.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?