Nu open: Amusements Centre in Almere-Stad

• Webmaster www.fruity.nl

Dat klopt inderdaad, de MM (hoewel niet erg lang gespeeld) maakte ook niets in me los.

Vanmiddag samen met de monteur alle flipperkasten waterpas afgesteld. Ze spelen een stuk beter nu!

Nu nog de posts van de LOTR in het midden zetten om het spel wat gemakkelijker te maken voor de beginnende flipperaars en de menu opties doorlopen. Als dit gedaan is meld ik het wel even.

Leuk om te zien dat vanmiddag er 3 videokasten van de 40 bezet waren en ook alle 3 de flipperkasten! Dat gaat dus de goeie kant op hier met de flipperende jeugd. De Elvis is ook al in bestelling trouwens! :)

• gert

is daar al wat over bekend, EVIS !!!!!!!!???????

groet gert

• gert

ahummm ik bedoel ELVIS !!!!!!

• Aenas

vanavond

• Roger

Gaf toch de voorkeur met het goede weer om naar het kampioensfeest van mijn voetbalcluppie te gaan ipv naar Almere te komen.

Hoop wel dat de Ripleys niet volgende week op het DPO een wedstrijdkast zal zijn anders kan ik toch nog spijt krijgen om niet te gaan flipperen.

• Mel

Ik ga van de week wel ff kijken in Almere is voor mij ook om de hoek.

Goed dat een liefhebber zich ook ff met deze kasten bemoeid , zo kunnen de mensen ook genieten van een goed spelende en schone machine.

Dat de flipper het beter doet dan de videogames was wel te verwachten , het is gewoon veel leuker om te spelen , en videogames kan iedereen ook gewoon thuis doen.

Het verdwijnen van de flipper is grotendeels de schuld van de explotanten , die nemen de moeite niet om de flipper schoon te houden en hem te repareren.

Dat het de volgende kast van Stern gaat worden. De eigenaar van de amusements toko had dat van zijn leverancier gehoord en gelijk een bestelling geplaatst voor als hij binnen komt.

• gert

Nou dan ga ik alvast maar sparen. dat zal vast een topper worden.

Ben je Elvis fan dan?