ripley en lord of the rings ook te spelen in nieuw center: cape holland
in Den Helder.
Op de Ripley's heb ik slechts twee of drie keer gespeeld, maar door genoemde probleem plus het feit dat ik in Pittsburgh met zoveel plezier op de T3 gespeeld heb, gaf ik vandaag de voorkeur aan de T3. Op deze kast heb ik een aantal keer de replay score behaald. Op de Ripley's 1 vrij spel door de loterij. Nogmaals: prima flipperlokatie!
Mijn score op de T3 stond er gelukkig nog in 127.000.000 (even op de 000 afgerond). Wel grappig want deze score had ik met mijn eerste spel op de T3. met Bal 1 haalde ik de 100.000.000 al.
Helaas is het na zo'n 15 spelen niet gelukt om deze score (G_B) te verbeteren, wel een nieuwe Highscore 1 (105.000.000).
Lijkt me leuk om hier te melden wanneer iemand een nieuwe High Score heeft, dat daagt ons weer uit om het te verbeteren.
Jammer dat we niet via internet kunnen zien als het verbeterd is.
Wie zijn er nog meer geweest vandaag? Vanavond zag ik wel een flipperraar helemaal opgaan in de kasten. Ik heb het idee dat hij het hier ook gelezen heeft. Meld u even!
Ik heb veel gespeeld vanavond.De RBION en LOTR waren pijlsnel, vooral op de RBION oppassen.Ze stonden ook erg scheef naar links, heb ik aardig op kunnen lossen i.o.m de leiding.
Ik vind de RBION een mooie kast om te zien, het spel vind ik niet slecht maar heeft wel een paar kanjers van minpunten (naast de pluspunten).
Nadeel van de LOTR is de spinner, die blokt de bal waardoor modestart bijna onmogelijk is.
Groot minpunt (in mijn ogen): veel te moeilijk voor de doorsnee klant die naar binnen loopt. Beter veel spelen en weinig verdienen, dan weinig klanten en weinig verdienen.
Redelijk wat replays gehaald, maar ook flink wat credits van m'n kaart moeten gebruiken, maar dat heb ik er wel voor over als ik lekker kan flipperen, en dat kan daar (als het volume nou nog omhoog gaat).
Lamp
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?