NRI Euro muntproef in een Scared Stiff

• silverball

ik geloof je meteen .paul.

ik kom regelmatig bij jvh in tilburg,wat een klotebedrijf is dat daar.

laatst moest ik een touchscreencontroller hebben voor een photoplay,krijg ik een gebruikte kaart met een rekening erbij van 250 euro ex btw. stelletje laaielichters.

ikzelf werk bij een kleinere exploitant in den bosch,en ik ben ook nummer weet ik veel.

'dus 't zal overal wel hetzelfde zijn.

gegroet collega monteur.

• pinball@pagina.nl

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik ga het vanavond proberen.

Ik laat nog even weten of het gelukt is.

Jan

• Flippin

aha kijk dat is leuk :) mensen in het exploitatie wereldje ;)

maareh patrick,

die touchscreencontroller (ELO,Micro) kon je die niet bestellen bij SUZO?!? mijn ouwe werkgevert Game en de hevige Sex.

haalde die touchscreen displays en controllers gewoon daarzo.

zowiezo voor het vervangen van die @!#$ microcontrol systeem naar het betere ELO systeem,.

kan beter de klappen van agressieve klanten incasseren en gaat dus niet gelijk kapot,. :)

maar het spul is dus wel vrij duur,. zo'n touchscreen schermpje kost DIK 1000 eurotjes,. als 1 keer het spul kapot gaat,.daar gaat je winst. en die kosten kan je niet doorberekenen aan de klant,.

pure onkosten voor de exploitant dus,.

nee ik denk photoplay finito gaat. let maar op.

het is leuk dat de nieuwste update van photoplay windows is en dan eindelijk die camera van de spirit ondersteunt maar nee ik denk dat de photoplay zijn beste tijd heeft gehad,.

en zich steeds meer gaat verplaatsen naar de gewone huiskamer. afijn,.

enne patrick ik heb toevallig paar dagen terug nog contact gehad met Select amusement, ook in den bosch. ging over een brakke oldtimer kast,. het zal toch niet toevallig zijn dat jij er ook bij was. flipperkasten en het gehele amusement gebeuren het is toch ook maar een klein wereldje eigenlijk. :)

Grtz Roy

• www.active-pinball.nl

Als je 1000 eurotjes moet betalen voor een elo scherm (alleen het glas? of complete kit?) dan heeft suzo jullie toch ook een behoorlijke poot uitgedraaid!!!

paul

• silverball

het ging niet om de touchscreen zelf,maar om het kaartje(microtouch) wat op de pc zit,roy.

touchscreen schermen haal ik bij e-coin in rosmalen,daar zijn ze veel goedkoper dan bij suzo.(geen elo ,maar net zo goed en helder)

maar bij jvh is het altijd wel wat,tijdje terug een nieuwe cretus gokkast besteld,zit dat kreng vol met kinderziektes,ik kon 3 keer in een week uitrukken voor die storing, ok kan gebeuren,naar jvh gebeld,oh,dat euvel kennen we,doe dit en dat maar veranderen en het probleem is opgelost.na een hoop gekloot werkte het inderdaad.

koopt mijn baas 2 maanden later nog zo'n zelfde gokkast bij jvh,begint het geleuter weer van voor af aan ,niks aan veranderd.

ik hoop dat ze de after sale service met de stern flipperkasten beter doen.

enne roy ,ik werk niet bij select in den bosch,,maar bij van manen automaten.(een van de weinige exploitanten die nog flippers uit heeft staan).

en inderdaad,ik denk dat photoplay zijn beste tijd heeft gehad.

gr patrick.

• Flippin

aha beter dus patrick ja van manen ken ik wel ja,.

die stonden een paar maanden geleden in het blad automaten magazine.

zeg maar een review van die company :)

maareh patrick ik heb bij een andere exploitant gewerkt dat heet game hevex (monteurs daar noemen het Game en de hevige sex) ken je vast wel,.

is 1 van de grotere in nederland op JVH en J&H na.

die ook nog flipperkasten exploiteren.

en zelfs de nieuwe Rollercoastertycoon van Stern in hun assortiment hadden toegevoegd.

maareh nu schiet me toch ineens iets te binnen,.

want idd ik weet dat van manen nog in flippers doet,.

want ik weet een flipper van jullie te staan in Heesch in een cafetaria (kerkstraat) gerund door chinese lui.

het is jawel een No Good Goffers,. leuke flipper ;)

alleen die kast is niet helemaal in orde :(:(

anders kwam ik wel vaker daar flipperen.

want een multiball is niet te halen omdat de Ramp niet omhoog

blijft staan na het schieten van 1 van de gophers in plaats daarvan blijft hij omlaag staan en kan je dus geen ballen locken.erg vervelend.

en alle flashers werken niet,.

zal wel een zekering zijn. mja is toch wel fijn om het te vervangen.

en ja dat is nou toch typisch een exploitatie flipperkast.

en niet om het 1 of het ander,. maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat die kast zo brak van de ‘revisie’ van de werkplaats is gekomen.

want er zijn zat monteurs die dat soort dingen makkelijk over het hoofd zien.veelal gewoon door gebrek aan inzicht.

want ze merken een kast als kapot als 1 van de flippers zelf niet meer werken. want ja de gokkast daar moet al jullie tijd worden ingestoken aldus de exploitant. en niet aan de flipperkast want dat kost alleen maar geld,. en dat stuit mij tegen het bot.en zo is de ruzie onder andere dus al om al wel ontstaan bij mijn ex werkgever. afijn hoe een bepaalde threat kan uitlopen naar iets heel anders,. we zouden het nu over NRI moeten hebben, die achterhaalde photoplay muntproevers dat zijn het. ;) enne over 1000 praat ik idd over een hele set. nieuw glas, + interface. van ELO en ja dat is peperduur spul. het is gewoon een dure ‘muis’ in feitte ;) en ja ach 500 euro meer of minder maakt toch niet uit voor grote ‘jongens’

als het maar goed spul is en langer blijft ‘leven’ dan zijn soortgenoten micro.na een keer beuken op het scherm.

Groetjes Roy

• Flippin

paul

ik geloof dat het om een gehele kit ging van ELO

zaten 5 schermen in 1 doos + 5 keer die interface kaartjes. en kabeltjes troep alles.

kostte klauwen met geld die handel. mja goed wat heb je aan een photoplay zonder touchscreen interface ;) juist een photoNONplay hehehe

maargoed JVH heeft er goed op verdient met die @!#$ op de markt te gooien,. ik vind het alleen jammer dat dat de kop heeft gekost van veel flipperkasten en nu op dit moment zielig ligt te verstoffen op 1 van de opslagplaatsen van de exploitant,. of allang in amerika zijn te verscheept. of doorverkocht aan een inkoopbedrijf ala wmgames. om maar 1 te noemen. weet je ik baal er inmiddels van dat ik nu niet meer de deur uit kan lopen

en dan een willekeurige cafetaria binnen loop om es ff lekker te flipperen,.

nee in plaats daarvan is het amusement van tegenwoordig met je vinger op een vettige photoplay schermpje drukken,. om de 5 verschillen te vinden,.te kaarten. of weet ik wat.haha wat leuk. NOT!!! tijd dat we die dingen maar es gaan boycotten. geen 50 euro meer erin. en als de exploitant merkt dat die @!#$ niet meer loopt dan gaan ze ook weg. en dan word het tijd dat de flipperkast weer zijn furore gaat maken. met de nieuwe Terminator 3 flipperkast. ;) let the good Times Roll Again!!!

lang leve de flipperkast! ;)

• pinball@pagina.nl

Het lukt me nog steeds niet. Ik heb al eerder een Euro muntproef in mijn Addams geïnstalleerd. Dat gaf geen problemen, maar deze tikt niet helemaal lekker.

Hij geeft niet consequent de zelfde waarde voor de zelfde munt.

Nog steeds als ik de zelfde munt er 10 keer door heen gooi, geeft hij de eerste keer 1/2e credit, de 2e 3e en 4e keer 1 credit, en dan weer een keer 1/2e, enz. enz.. Ik snap er niets van.

Leuke uitdaging voor tijdens de BBQ van 23 Augustus.

Groetjes,

Jan

• www.active-pinball.nl

1 of 5 elo schermen, bij 5 is 1000 E meer verantwoord.

Paul

• www.active-pinball.nl

Bij het voormalig Vale Automaten (nu jvh ehv.), heb ik de flipper de afgelopen jaren ook altijd in ere gehouden, met de gedachte dat de mensen de php beu zijn.

Bij deze vestiging van jvh staan op dit moment nog steeds 67 flippers in de exploitatie, dwz deze staan bij de horeca. Al deze flippers trachten we in goede conditie te houden en storingen eraan worden gelijk verholpen, mits deze storingen gemeld worden dooor de horecaondernemer.

Paul

dus als je flipperadressen zoekt moet je op nfv-site kijken bij flipperen. De meeste adressen zijn daar gemeld en data is rgoed up to date.