aha beter dus patrick ja van manen ken ik wel ja,.
die stonden een paar maanden geleden in het blad automaten magazine.
zeg maar een review van die company
maareh patrick ik heb bij een andere exploitant gewerkt dat heet game hevex (monteurs daar noemen het Game en de hevige sex) ken je vast wel,.
is 1 van de grotere in nederland op JVH en J&H na.
die ook nog flipperkasten exploiteren.
en zelfs de nieuwe Rollercoastertycoon van Stern in hun assortiment hadden toegevoegd.
maareh nu schiet me toch ineens iets te binnen,.
want idd ik weet dat van manen nog in flippers doet,.
want ik weet een flipper van jullie te staan in Heesch in een cafetaria (kerkstraat) gerund door chinese lui.
het is jawel een No Good Goffers,. leuke flipper
alleen die kast is niet helemaal in orde
anders kwam ik wel vaker daar flipperen.
want een multiball is niet te halen omdat de Ramp niet omhoog
blijft staan na het schieten van 1 van de gophers in plaats daarvan blijft hij omlaag staan en kan je dus geen ballen locken.erg vervelend.
en alle flashers werken niet,.
zal wel een zekering zijn. mja is toch wel fijn om het te vervangen.
en ja dat is nou toch typisch een exploitatie flipperkast.
en niet om het 1 of het ander,. maar ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat die kast zo brak van de ‘revisie’ van de werkplaats is gekomen.
want er zijn zat monteurs die dat soort dingen makkelijk over het hoofd zien.veelal gewoon door gebrek aan inzicht.
want ze merken een kast als kapot als 1 van de flippers zelf niet meer werken. want ja de gokkast daar moet al jullie tijd worden ingestoken aldus de exploitant. en niet aan de flipperkast want dat kost alleen maar geld,. en dat stuit mij tegen het bot.en zo is de ruzie onder andere dus al om al wel ontstaan bij mijn ex werkgever. afijn hoe een bepaalde threat kan uitlopen naar iets heel anders,. we zouden het nu over NRI moeten hebben, die achterhaalde photoplay muntproevers dat zijn het. enne over 1000 praat ik idd over een hele set. nieuw glas, + interface. van ELO en ja dat is peperduur spul. het is gewoon een dure ‘muis’ in feitte en ja ach 500 euro meer of minder maakt toch niet uit voor grote ‘jongens’
als het maar goed spul is en langer blijft ‘leven’ dan zijn soortgenoten micro.na een keer beuken op het scherm.
Groetjes Roy