kijk patrick
dat vind ik nou mooi om te horen
ik geloof ook zelf wel dat jij hart hebt voor de flipperkast net zoals ik dat had bij gamehevex,. al ken ik je niet persoonlijk,. Roel kent me wel. ik was er een keertje daar in die kelder in den bosch voor een flipperkast wezen kijken,. hij zei toen tegen me nou nou jij hebt er wel heel veel verstand van. daar zat hij van te kijken
maar over hevex in het begin ontvangde die mensen me hartstikke goed,.
maar bij die mensen zit er kwaad in het bloed.
want het gaat ze niet om de flipperkast,. en bij mij wel. en dat botst he'.
en dat vind ik vervelend.
maar ik hoop ook dat idd de flipperkast prijzen gaan dalen.
want 4500 en dan ook nog eens euro in plaats van de zwakkere dollar.
is heeel veel geld. 11000 piek zeg maar. maar vergeet niet dat exploitanten daar ALTIJD weer geld op terugverdienen,. al is het misschien niet alles. je hebt hem en blijft hem houden,.en je hebt ook nog eens resale value. winst maken is moeilijk niet onmogelijk. kwestie van weten waar je die kast moet planten.
maar afijn op internet zie ik zat aanbiedingen zie op rec.games.pinball van T3's weliswaar in het buitenland voor 3500dollar,.
en dat zijn hele andere bedragen. omgerekend tegen de 8000 piek.
en ik denk als ze die prijzen hier ook kunnen aanbieden dat het heel anders zou gaan weer met de flipperkast in nederland,.
maar waarom kan het toen wel zo goedkoop en nu ineens niet?!?
tijd om met Gary te praten over met JVH.
ik denk zelf eerder dat de kunstmatige prijsstijging bij JVH ligt.
en ja ze moeten meer durven met de aanschaf van die kasten,.
ze bestellen ze zowat per stuk,. nee niet doen.
ze moeten gewoon gelijk op zijn minst 25 T3 kasten naar nederland toe halen,.
en wat jammer is dat het TOPS systeem in nederland niet mag.
als het wel mocht,.dan is het weer aantrekkelijker voor de exploitant om zo'n flipperkast binnen te halen. met TOPS erop,verdient het beter.
omdat er voor de speler dan ook wat geld te verdienen valt. maar helaas.
maar als je 25 kasten afneemt bij Stern zeggen ze heus wel.
voor 25 kasten krijg je een dikke kwantum korting. omdat je er 25 afneemt.
Stern wil zoveel als mogelijk kasten bouwen en verkopen daar valt heus wel iets mee te doen,.
en een bedrijf als JVH kan zich dat heus wel permitteren om er 25 tegelijk te laten overkomen in een container,.
en ja exploitanten verdienen over het algemeen zeer goed mja het moet niet de verkeerde kant opgaan met de financien,.
want dat kan weer niet. en logisch ook wel.
en als de flipperkast hype weer begint in nederland,.dan is iedereen weer blij want dan komen er ook weer sponsors. voor de NFV.
dan komen we weer in goed vaarwater,.
en ja dat is nu nog een sprookje,. maar ik hoop dat dit werkelijkheid gaat worden,.
STERN word met het jaar beter in de bouw van zijn flipperkasten,. die technici doen daar alles aan. design team steve ritchie is weer terug,. lyman is een nieuw hardware platform aan het bouwen kortom
it's time to let the Balls begin to Roll Again