Al die photoplay bagger zal wel weer gedumpt worden in een of ander ontwikkelingsland.
het zou inderdaad best kunnen dat die no good gophers niet goed is,ik heb die kast,perfect werkend ong een half jaar geleden daar neergezet,maar ja,als die spleetogen niet bellen dat ie kapot is,ga ik er van uit dat ie 't nog doet.
de meeste horecazaken die nog een flipper hebben bellen alleen als er geen geld meer in kan of als de flippers het niet meer doen.
ik probeer de flippers die we nog hebben een kleine 30 stuks ,goed bij te houden,(ik krijg daar van mijn baas alle tijd voor)maar er valt af en toe niet tegenaan te werken als die kasten terugkomen uit de exploitatie,er is vaak van alles afgebroken(ook bij recente flippers) en sommige onderdelen zijn moeilijk of niet verkrijgbaar.
van de gokkasten daar moet bij ons toch de schoorsteen van roken.
ik persoonlijk vind het jammer dat de flipper bijna niet meer voorkomt in de horeca.
ik denk dat het wel weer terugkomt,want die photoplay's hebben de mensen ook wel weer gezien.
we hebben al verschillende klanten die hun photoplay al hebben omgeruild voor een flipper.
enne gave hevex in oosterhout,die ken ik ook wel,dat is toch van die kale aad kobus,de voorzitter van de v.a.n.
gr patrick
ja dat is idd van die aad kobus ja.Game hevex
maar idd wat je daar zegt van de gokkasten dat klopt zeker.
zonder gokkasten in de exploitatie is bijna geen exploitatie mogelijk.
maar de meeste overdrijven het wel,.
zo heb ik in de tijd dat ik er nog werkte weleens verhalen gehoord om ALLEEN MAAR gokkasten te gaan exploiteren.
nou en dat noemt zich een Amusements exploitatie,. my Ass dus niet.
die gasten denken werkelijk ALLEEN maar aan de pegels en voor de rest intresseren ze geen ene moer.
en dat zijn dingen waar ik niet tegen kan,
want ik deed alle flippers onderhouden terwijl ze het liefst ze allemaal de deur wouden uitschoppen,.
vanwege het feit dat er gewoon NIET verdient kan worden aan een flipper,.
vanwege de hoge kosten (vervoer,onderhoud,aanschafswaarde) is gewoon niet te doen. maar als je hart voor de kasten heb.
dan doe je dat er toch lekker bij. naast de gokkasten.
maargoed die lichters zeiden ook weleens tegen de chef waar we bij zaten,.
nou nou die nieuwe flipperkast (Revenge from Mars) doet het Erg goed in de coffeeshop. bijna 1000 euro opgehaald in een maand,.
en dan denk ik zie je wel dat flipperkasten nog wel lonen weet je wat het is,.
flipperkasten waren een trend begin jaren 80 tot half 90 iedere exploitant deed eraan mee,. Kryco had in zijn glorie jaren meer dan 300 flippers uitstaan,. game hevex dik 200 noem maar op,.
en als logisch gevolg dat nederland ermee vol begon te staan,. tot mijn grote vreugde
maar dat veranderde allemaal,. daar de Grote problemen om de hoek kwamen. kast is kapot,. monteur kan hem niet goed meer maken,. tot onvrede bij de klant,.gevolg kast word weggehaald. exploitanten balen,.
dan komt de photoplay om de hoek kijken,.
klanten en exploitant ziet de opbrengsten ervan,. gevolg massale aanschaf photoplays bij JVH. uitzetten die dingen,.
maar wat moeten we nu met de flipperkasten,..ja doe maar weg!! en zo is dat in heel nederland wel gegaan. triest erg triest allemaal,.
en dan denk je als een exploitant veel flipperkasten heeft,.nou die houden er kennelijk van.
nee jongens dat is alleen om de dikke opbrengsten van toen.
ik kwam in die tijd op campings waar echt 80 flippers!!!!!!!! stonden. in 1 hal. WALHALLA!! man. en dat is echt waar. geen gelul.praat ik wel over 11 jaar terug ofzo.
en ik was toevallig 2 maanden terug nog naar diezelfde camping toegegaan,.
wat denk je heel die hal was er niet meer,.
nee in plaats daarvan was er een klein inimini gamehalletje,.
met helemaal geen flippers meer,. alleen die sega rally en MK game. achterlijke dingen. maar echt op die camping heb ik zo'n beetje leren flipperen. zo ongeveer wel het MEKKA van de flipperkast,. wat een hoop lol heb ik daar toen gehad
en dan kom je er een decennia later weer is het helemaal ZIP weg.
en wat me ook opviel was dat er een andere exploitant er nu zat.
vroeger was dat karel lassche,.
damn dat was pas een grote flipperkast exploitant en nu nog steeds wel,.
geloof ik.
triest gebeuren allemaal,. het enigste wat blijft zijn die mooie herinneringen die ik heb van vroeger. zucht
Grtz Roy W.
Tja, dat was vroeger, toen hadden we er ook tegen de 300 uitstaan bij Vale.
Ik heb de afgelopen jaren een paar pinball2000 machines ingekocht voor exp. en vooral in coffeeshops, heeft zo'n automaat zijn eigen vlug terug verdient. De photoplay legt het vaak af op die adressen qua omzet.
Maar nu is daar iemand anders en die begint te strepen in de flippers, dus waarschijnlijk weer mindere aantalllen straks, jammer maar helaas, alleen geld telt.
Paul
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?