Schippers Wonderpoets

• Webmaster www.fruity.nl

Gisteren wat van Henk's Wonderpoets uitgeprobeerd op mijn Star Wars kast. Ik was behoorlijk terughoudend, want ik heb al zoveel middeltjes geprobeerd en ze lijken allemaal min of meer op elkaar.

Het viel me op dat dit middel zonder al te veel kracht te zetten alle ‘silverdust’ strepen in 1 keer weghaalde. Uitpoetsen gaat ook veel sneller dan ik gewend was. Resultaat: In zeer korte tijd een glimmend en superglad speelveld.

Mijn kast speelt nu totaal anders. De bal rolt sneller en ook zijn de raakpunten op de flippers veranderd. Het lijkt wel alsof ik een totaal nieuwe kast in huis heb.

In tegenstelling tot de Speelveld reiniger met Teflon van Pinball Wizard (die ik normaal altijd gebruik) laat Henk zijn poets geen waskorrels in de kast achter na een avondje spelen. Dit was met mijn eerder gebruikt middel namelijk altijd het geval. Dik of dun, met een vochtige doek of niet opgesmeerd, het hielp niets. Altijd die vervelende was-stof korreltjes weer in je net schoongemaakte kast.

Nu na een 2e dag spelen zie ik de silverdust strepen ook nog niet terugkomen. Bij het andere middel zag je ze gelijk al na een avondje spelen, net alsof de pinball reageerde op de was.

Henk: In 1 woord fantastisch, dit had ik nooit gedacht. Ik kom binnenkort wel een litertje bij je halen!

• www.active-pinball.nl

tis nog maar een kwestie van tijd of H.W.P.P.T. kan de markt op !!!

HWPPT= HenkiesWonderPoetsPromoTeam

Nu ben ik haast verplicht om binnenkort een dag te plannen om naar Wolvega af te reizen.

Waarom lig wolvega in friesland en nie in brabant?

Tenslotte kunnen we het TPG Post niet nog een keer aandoen, al hoewel ze nu naar het schijnt de grootste afnemer van henk zijn,voor het blinkend inwendig onderhoud voor hun sorteermachines.

Paul

• Webmaster www.fruity.nl

En mijn Roadshow glimt nu ook meer als een nieuwe, zo erg zelfs dat ik er niet eens een normale foto van kan nemen!

Helaas is het nu op Henk, als je een litertje stuurt, volgen er verdere testen :)

• henk schippers

na zoveel lovende berichten ben ik zowat een meter gegroeid jongens

als jullie langskomen voor de poets krijgen jullie op zeker korting

en als de weer goden het toestaan steek ik tevens deBBQ aan

ook zal ik er persoonlijk op toezien dat de hertog jan rijkelijk vloeit

groet henk ut fryslan

• mARTijn

Ja henk zelsf een Koga Miyata wilt er van glimmen :?)

PS ik zie nog geen BBP rook wolken

• mARTijn

>Ja henk zelsf een Koga Miyata wilt er van glimmen )

zelfs

>PS ik zie nog geen BBP rook wolken

BBQ

O jee wat een typ fouten net :( dat blind typen gaat mij toch niet zo goed meer af.

Maar henk vertel is het poetsmiddel uit het potje gegaan ?? misschien smeert het de lagers ook wel.

• henk schippers

die oude koga glimt weer als een tiet zeker

de bbq heeft vandaag geen dienst gedaan martines

instead hebben we karbonades uit de oven gegeten{vandaar die blauwe walm}

ook best lekker by the way

groet burman en burvrouw

ps ik heb ook een klant die smeert de tomdeuse met wonderpoets

en naar zijn zeggen werkt het perfect,eerder werdt hij weleens gemeen gehapt

door het duivelse apparaat

• Pascal

zou het niet handig zijn moest je op marktplaats ook vermelden wat de inhoud is van zo'n fles?

• Jack

HAHAHA wat een verhalen allemaal.

Je moet het zeker met een oude panty uitsmeren Henk? (en lekker dik opbrengen dan he? of kwam dat door het bier?)

Gr. Jack

• gert

hee, Webmaster www.fruity.nl

thx voor de mooie foto van je roadshow.

heb ik nu als wallpaper.

groeten aan alle wonderpoets gebruikers, gert.