Schippers Wonderpoets

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Met wat moeite krijg ik er nog wel een pietseltje uitgewrongen.

Anders ga ik ff naar mijn moeder die in de tuin zo'n hele ouwe antieke waswringer heeft staan, je kent ze wel, met een reusachtige bladveer bovenop.

Daarmee krijg ik er nog wel wat uit…..

(ik maakte vroeger altijd mijn tubes lijm er tot de laatste molecuul mee leeg)

Hee Jan.

Hoestie nou ?

Potje Indy ?

Ik hebbum een “beetje” opgepoetst nou…

• Webmaster www.fruity.nl

Indy 500? die zoek ik nog! :(

Nou,

Na veel wringen is het toch gelukt om een stukje van STTNG ermee schoon te maken.

In het bijzonder de Enterprice middenop heb ik gedaan (veel meer ging ook niet)

Dit deel van het speelveld bevat veel wit en zoals kenners van de kast weten is het ook altijd het eerst vuil.

Het vuil kwam er goed af en de boel blinkt lekker.

Na een potje of tien is er nog geen vervuiling te zien.

Al met al dus een goed resultaat.

Ik ben benieuwd hoe dit zich zal houden op de wat langere termijn.

Normaal is dit stuk speelveld na ongeveer 100 potjes al knap vuil.

Nou Hans,

Mijn Starwars blinkt na 200 potjes nog steeds hetzelfde. Ook is hij nog even glad (je merkt het gelijk als de bal meer wrijving krijgt, dan gaat ie iet zo hard meer door de Deathstar ramp).

Wel waren de eerste bal strepen bij de inlanes na 100 potjes te zien, maar met enkel een droge doek kon deze (bij 200 potjes gedaan) in 1 veeg weggehaald worden. De was laag zit er dus steeds nog goed op.

En ik ben echt blij dat ik die smerige waskorrels niet meer heb na het schoonmaken, wat een rotzooi is de Teflon Speelveld reiniger in die zelfgevulde flessen eigenlijk, na het zien van deze wonderpoets.

Maar Henk, vertel eens; Wat is nu het geheim achter de wonderpoets? Maak je dit zelf, of koop je het in?

Verstuur je het ook via de post, of verkoop je het alleen in enveloppen?

• henk schippers

het geheim geven we niet prijs, maar jullie kunnen me rustig een leeg potje in een

doos toe sturen ,bestel even telefonisch hoeveel jullie hebben moeten

of kom gezellig langs ,net als paul van active pinball uit braboland

zover is almere en arnhem ten slotte ook niet.

drinken we gemoedelijk samen een koele vesnapering

groet van henk and klaske ut fryslan

0561611780

• www.active-pinball.nl

Het is slechts maar 2 uur rijden vanuit Braboland, nu moet ik voor het eten gaan zorgen (van mijn vrouw, want dan brengt zij de kinderen naar de sport) en vanavond moet mijn twilight zone er aan geloven met dit beloofde mirakesle spul.

verder commentaar volgt nog, hopelijk vanavond.

paul

www.active-pinball.nl

• henk schippers

ik wacht met spanning alles af paul

Henk ik kom wel een keer langs met de tankauto.

Maar zonder gekheid, ik vind het zonde om die kilometers te rijden, word het wel een heel duur gevuld potje :)

Alhoewel het de rit en de benzinekosten dubbel en dwars waard zijn. Ik bel je deze week nog wel even over de verzending.

• www.active-pinball.nl

met de wonderpoets in een flesje in de auto reed deze trouwens veel harder terug dan op de heenweg !!!!!!!!!!!!

(by the way, ik moest in Epe zijn voor andere dingen, dus toen was ik al een heel eind op weg, anders had ik de tpg-post nog wel een keer de eer gegund)