Schippers Wonderpoets

• ron

webmaster www.fruity.nl je mail me over die star trek, en nu reager je niet op me mail. waarom?

Ron,

Kan je mij ook vertellen wat de kleine dingetjes zijn? ik heb zeker interesse voor 450 euro.

Ik hoop dat ik de eerste ben :)

George.

• Webmaster www.fruity.nl

Ron,

Ik kwam er gisteren achter dat al een aantal dagen de mail naar fruity.nl niet aankomt. Probleem wordt uitgezocht bij de provider. Excuses. Mail me anders even op georgio@almerenet.nl

• www.active-pinball.nl

ik wil het resultaat via een foto kenbaar maken, maar knippen en plakken werkt niet echt op dit forum

• www.active-pinball.nl

heb inmiddels wat spul op een twi. zone. uitgeprobeerd.

Heb nu onder ieder voorpoot een lege krat HJan moeten plaatsen en nog rolt de bal tussen de flippers door weg !!!

Ook op de keuken uitgeprobeerd. De pannen blijven nu niet meer op onze inductiekookplaat staan, glijden zo op de grond ondanks de waterpasstelling van ons aanrecht. ook het roestvrijstaal van de afzuigkap doet niet meer onder voor een gemiddeld speelveld van een willekeurige flipperkast (inc de lampjes!!!)

Henk heeft inmiddels een foto van onze inductieflipperplaat of kookkast (kweet ut nie meer) ter bevestiging via email ontvangen

• www.active-pinball.nl

dus concluderend: het spul werkt op:

flipperkasten

parketvloeren

keukenapparatuur

wintersportbenodigdheden

TPG-post sorteermachines

de fietsen van de postbodes

iemand nog meer suggesties?????????????????????????????????

• Webmaster www.fruity.nl

Op Lakschoenen werkt het ook goed.

Als je het op de reflectoren van je koplampen uitpoetst heb je net zoveel lichtopbrengst als een Xenon koplamp!

Hoe lang zal het nog duren voordat Henk Miljonair is?

• henk schippers

ik loop al aardig binnen,mooie keuken by the way paul.

hij glimt ook zo wonderbaarlijk mooi.

gr henk

• www.active-pinball.nl

Te koop: Paultjes keukenpoets !!!

Volgens mij ga ik dan harder binnenlopen, henk.

Ieder huis heeft tenslotte een keuken, maar een flipper ??????

• gert

ehhh als glijmiddel?

• www.active-pinball.nl

Weer een “gat” in de markt gevonden !!!

We hebben het zelf daarvoor nog niet nodig maar wie weet als we oud en opgedreugd zijn.

Zal zeker een flaconnetje gaan bewaren voor over een jaar of dertig