Schippers Wonderpoets

• henk schippers

paul ik durf te wedden:jij bent als eerste bij de APRES-ski

ha ha ha groet henk en klaske

BERICHT VAN DE MODERATOR:

HENK, GELIEVE NIET EEN NIEUWE POST TE STARTEN OVER UW POETS, DOE HIER VERDER AUB

DANK U.

• henk schippers

jan bel me even over het speelveld van de fireball2

0561611780

groet henk en klaske

• www.active-pinball.nl

Ben ook altijd als laatste op de apress ski, meestal zonder Hj maar met hefener weissbier.

paul

enne henk geen nieuwe discussie opstarten, het forum stroomt net zoals de sorteer machines over van je wonderpoets

• Piet van de P

Henk,

Jij vertelde mij iets over een of andere Hans van over de balk of zoiets, ik heb het echter op deze site niet terug kunnen vinden.

Of pleegt men hier sencuur.

Groeten van Piet.

• pinball@pagina.nl

Beste Piet,

Op het pinball forum vind je als het goed is niets meer, dat over de eeuwige ruzies en discussies rondom Hans, Henk, Koos, of wie dan ook gaat. En dat blijft ook zo.

Er zijn genoeg woorden vuil gemaakt aan dergelijke zinloze discussies.

Als je het fijne er vanaf wilt weten, moet je het aan een van de betreffende heren vragen, maar niet op dit forum!

Jan (Ex Moderator)

• Ron

zinloos is het niet geweest, jij bent toch weg Jan ! en hebben ze dus hun zin

Voor iemand die geen moderator meer is ben je hier trouwens wel veel aanwezig

grtz

• pinball@pagina.nl

ik ben hier nog veel aanwezig, flipperen blijft gewoon mijn hobby!

• henk schippers

niet om het een of ander ,en zeker niet om de zaak op te ruien .maar waar

blijft mij,n goede kameraad uit arnhem?

hij zou toch met de WONDERPOETS zij,“enterprise space ship” oppoetsen?

ik ben oprecht zeer benieuwd naar de beste man zij,n reactie

ps als dit bericht verwijderd wordt ,zoals yesterday dan voelen wij ons zeer

in ons“kruis getast” wat by the way ook wel eens lekker kan zijn.

groet van de wonderpoetsfanaten henk en klaske

• Webmaster www.fruity.nl

Henk nogmaals (net als gisteren) Hans had volgens mij gemeld dat zijn wonderpoets compleet verdwenen was in de soorteermachine.

• Hans Balk (Shoot 'M Again)

Uw kameraad en mede bierzuiper heeft nog geen tijd gehad om uw door de ptt uitgewrongen product op de NCC-1701-D te smeren.

Zodra dit is geschied zal ik U allen uitvoerig op de hoogte stellen van de nieuwe Warpsnelheid van voornoemd ruimtevaartuig.

Valt het jullie trouwens ook zo op de de postbodes de laatste tijd allemaal op glimmende fietsen rijden ?

Very funny Scotty.

Now beam down my clothes please.